جمعه دهم فروردین ماه

آرمات: قربان خدا بروم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از کسب مقام سوم جهان به البرز ورزشی گفت: متاسفانه خیلی ها از بابت موفقیت تیم نوجوانان خوشحال نشدند و به جز دکتر داورزنی و آقای وحید مرادی که همواره پشتیبان ما بوه اند بقیه حتی از گفتن یک خسته نباشید خالی به بچه های تیم و کادرفنی دریغ ورزیدند.

مسعود آرمات درحالی که بغض کرده بود افزود: حتی عده ای ما را متهم به رشوه و ماشین دو درب از والدین بازیکنان کرده بودند و برخی از مربیان به این دلیل که فرزند آن ها را انتخاب نکرده ایم مضمون کوک کرده بودند که چون پول نداریم بچه ما را برنگزیده است درصورتی که اگه تیم به درستی انتخاب نشده بود من سرافکنده ترین فرد والیبال کشور بودم. البته که درباره مربیان پیش از من نیز این حرف و حدیث ها وجود داشت اما قربان خداوند بروم که هوای ما را داشت و نگذاشت شرمنده مردم عزیز کشورمان شویم.

به جز دکتر داورزنی که همواره حامی ما بود برخی از آقایان حتی دوست نداشتند که بازیکنان ما یک وعده غذای درست و حسابی بخورند. باید حسادت را کنار بگذاریم و به همه فرصت بدهیم که آستین خدمت بالا بزنند. مربیگری تیم ملی ارثیه هیچ کسی نیست.

ما بازیکنی مثل یوسف کاظمی را از توابع استان فارس به اردو فرا خوانده ایم و می دانیم که همه این بچه ها از نظر فنی ضعف دارند اما با فرصت کمی که داشته ایم نهایت تلاش خود را به کار برده ایم. اگر این تیم هم مانند تیم های دوره های قبل در غالب یک تیم در لیگ باشگاهی شرکت می کردند به حتم کیفیت کار بیشتر بود. الان هم از آقای دکتر داورزنی خواهش می کنم که این بچه ها را رها نسازند و آن ها را در غالب یک تیم در لیگ شرکت بدهند.

آرمات درباره پاداش بازیکنان نیز گفت: ریاست فدراسیون وعده داده است که فردا پاداشی را برای کل تیم در نظر خواهند گرفت.

گفت و گو: جمشید حمیدی