پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
پایان کار دختران‌ در مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۲ سال؛

رقابت تنیسورهای پسر در روز هفتم

دختران تنیسور به کار خود در رقابت های انتخابی تیم ملی زیر ۱۲ سال پایان دادند.

در ادامه برگزاری رقابت های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال، تنیسورهای نوجوان در روز ششم با هم دیدار کردند.،

در بخش دختران و با برگزاری ۲ دیدار، صبا خیرمنش با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) مقابل هانا شعبان پور پیروز شد و نازین پاشا زاده با نتیجه ۲ بر یک از سد فریماه فرهی مقدم عبور کرد.

در بخش پسران نیز، سروش معدنیان با نتیجه ( ۱-۶ و‌ ۴-۶ ) مقابل فربد ایمانی بازی خود را واگذار کرد، علیرضا مقدسی با نتیجه (۲-۶ و‌۵-۷) مغلوب دانیال مشتاقی فر شد، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک مقابل آیریک عابدین زاده به پیروزی رسید.

در ادامه و با انجام‌ سایر بازی ها، سروش معدنیان ( ۳-۶ و ۶-۷) مقابل دانیال مشتاقی به پیروزی دست یافت و فربد ایمانی با نتیجه (۱-۶ و ۶-۷) آیریک عابدین زاده را شکست داد.

به این ترتیب این مسابقات در بخش دختران و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و در نهایت صبا خیرمنش، فزدخت علیمی، فریماه فرهی مقدم، غزل رضا زاده، نازنین پاشا زاده و هانا شعبان پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات امروز با انجام ۴ مسابقه بخش پسران پیگیری می شود.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار حضور داشتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده است.