پنجشنبه نهم فروردین ماه
سختی ها را با مدال طلا جبران می کنم

گلیج: با مدال طلای جهانی جبران می کنم

مجتبی گلیج گفت: امیدوارم سختی هایی را که تحمل کردم را با کسب مدال طلا در رقابت های جهانی جبران کنم.

مجتبی گلیج آزاد کار وزن 97 کیلو در خصوص شرایط اردو و تمریناتش گفت: وضعیت اردو بسیار عالی است. هم از لحاظ تمرینات و هم از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می بریم. تیم ملی هم که دیروز با برگزاری مسابقات انتخابی تکمیل شد و در این چند رو زهم تمرینات خوب و متنوع و پرفشاری داشتیم.

وی در مورد مربیان تیم ملی گفت: من قبلا هم در مسابقات لیگ برتر سابقه شاگردی پژمان درستکار را داشته ام. البته شرایط لیگ با تیم ملی بسیار فرق می کند. چند روز اولی که با ایشان کار کردیم برنامه های خوبی برای مسابقات جهانی و مسابقات آینده داشتند و امیدواریم با این تمرینات بتوانیم به نقطه ایده آل برسیم. در خصوص کارد فنی هم باید بگویم هم جوان هستند و هم با سابقه، چه در سبک وزن و چه در سنگین وزن بهترین ها در کنار ما هستند.

گلیج در مورد کمپ تیم های ملی کشتی گفت: مثل همیشه عالی است و اردوها بدون هیچ نقصی برگزار می شود شرایط چه در خانه کشتی شهید هادی و چه در خانه کشتی شهید صدرزاده خوب است. کار مسئولان فدراسیون  فدراسیون در ساخت و بازسازی کمپ تیم های ملی قابل تقدیر است و امیدوارم با مدال آوری بتوانیم زحماتشان را جبران کنیم.

وی در پایان در خصوص مسابقات جهانی نروژ گفت: همیشه مسابقات در وزن 97 کیلو بسیار سخت بوده و کشتی گیران خوبی هم در این وزن حضور دارند، امیدوارم مثل دوره های قبل که توانستم در مسابقات جهانی امیدها دو طلا بگیرم امسال هم این اتفاق در مسابقات جهانی بیفتد. چراکه از سال قبل خیلی سختی کشیدم و نتیجه این سختی ها را باید با کسب مدال خوشرنگ طلا جبران کنم.