جمعه دهم فروردین ماه

رضا قفلساز: توان برتری بر ابر عراق  را داریم

سنگربان ملی پوش و اسبق باشگاه پاس در خصوص دیدار سه شنبه شب مقابل عراق گفت: بازی سختی پیش رو  داریم ولی  به موفقیت تیم ملی کشورمان امید دارم .

رضا قفلساز پیشکسوت متین و نیکنام خوزستانی درگفت وگو با پایگاه خبری البرز ورزشی افزود: در بازی نخست مقابل سوریه در پرتو توانمندی فردی توانستیم سه امتیاز بگیریم ولی در کار گروهی در حد انتظار نبودیم  .

البته نبود بازیهای تدارکاتی و تمرینات ناچیز باعث شد تا نتوانیم تاکتیک مناسبی داشته باشیم . اما از اینها گذشته در عجبم که چرا با تک مهاجم  مقابل سوریه بازی کردیم و  اصولا چرا کادر فنی از نفرات موثری همچون مهدی قائدی و مهدی ترابی استفاده نکرد.ضمن اینکه علیرضا جهانبخش در جناح راست کار سازتر است و استفاده از وی  درسمت  چپ کارایی او را کاهش می دهد.

وی  بازی سه شنبه شب برابر  عراق را دشوار دانست و اضافه کرد: عراق تیم ریشه داری است که همیشه در عرصه آسیا به عنوان یک تیم قابل  مطرح بوده است .  اما اعتقاد دارم تیم ما پتانسیل بالایی دارد و توانایی آن را داریم که بتوانیم از این حریف دیرینه امتیاز بگیریم .

خوشبختانه شاکله تیم ملی را نفراتی تشکیل می دهد که درگیر لیگ های اروپایی هستند و از توانمندی بالایی برخوردارند. همین  فاکتور باعث شده تا برای صعود به جام جهانی 2022 امیدوار باشیم . شک ندارم اگر دچار غرور کاذب  نشویم و عزممان را مصمم  تر کنیم می توانیم ازپس رقبا برآییم و در  نهایت به جام جهانی برویم.

قفلساز در خاتمه اظهار داشت: طبعا صعود به جام جهانی  به نفع فوتبال ما خواهد بود اما چه خوب است که به موازات آن به دیگر آیتم های مهم همچون فوتبال پایه ای ،  حمایت از مربیان سازنده وسالم ، طرد دلالها ونگاه ویژه به تیم های ریشه دار ودیپلماسی فوتبال اهتمام کنیم و  به فوتبال سیمایی منزه بدهیم.