جمعه دهم فروردین ماه

کرسپو: میلان باید از لیورپول انتقام بگیرد

مهاجم آرژانتینی سابق میلان از این تیم خواست انتقام فینال استانبول را از لیورپول بگیرد.

هرنان کرسپو مهاجم سابق میلان معتقد است که روسونری می تواند عنوان قهرمانی سری آ را کسب کند و امیدوار است انتقام خود را از لیورپول در لیگ قهرمانان بگیرد.

میلان رقابت های سری آ خود را با پیروزی پشت سر هم مقابل سامپدوریا و کالیاری آغاز کرد و کرسپو مهاجم سابق میلان، اینتر و پارما معتقد است شاگردان استفانو پیولی می توانند در این فصل تا انتها به خوبی پیش بروند.

کرسپو گفت: آنها برای اسکودتو آماده هستند. میلان شانس اول نیست اما سرمایه گذاری زیادی در تابستان انجام دادند. این پنجره نقل و انتقالات هوشمند بود و جای تعجب نیست زیرا دوست من پائولو مالدینی فوتبال را خوب می شناسد. یوونتوس و اینتر دو تیم محبوب هستند، اما میلان می تواند رقابت کند. آنها مدتهاست هیچ چیزی نبرده اند و می خواهند شگفت زده شوند. این اشتیاق می تواند به سود میلانی ها باشد.

میلان برای اولین بار در هفت سال گذشته در لیگ قهرمانان فوتبال بازی می کند. آنها در گروه B با لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو هم گروه شده اند.

روسونری رقابت های اروپایی خود را مقابل لیورپول از ۱۵ سپتامبر در اولین بازی رسمی خود در آنفیلد رود آغاز می کند.

کرسپو در زمین بود وقتی میلان و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۵  به مصاف هم رفتند.

کرسپو گفت: لیورپول-میلان اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل است و شما می دانید که این برای من چه معنایی دارد. من هنوز یاد آن فینال می افتم. من در نیمه اول یک گل به ثمر رساندم، آن شب را هرگز فراموش نکرده ام و درست است که لیورپول را در سال ۲۰۰۷ بردیم ولی باز هم  از مردان پیولی می خواهم که آنها را در آنفیلد شکست دهند و انتقام من را بگیرند و نشان دهند که میلان چیست. 

کرسپو یک فصل را در میلان گذراند و در ۴۰ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند. او در دوران حضورش در روسونری یک سوپرجام ایتالیا فتح کرد.