پنجشنبه نهم فروردین ماه

اوزیل: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

ستاره سابق آرسنال به ستایش از ام باپه پرداخت و او را بهترین بازیکن کنونی فوتبال جهان دانست. او همچنین گفت که رونالدو را به مسی ترجیح می دهد.

مسوت اوزیل روزهای درخشانی را در رئال مادرید تجربه کرد و بعد از آن راهی آرسنال شد و اکنون در فنرباغچه بازی می کند.

اوزیل در برنامه"ضیفنا" در شبکه الکاس قطر شرکت کرد.

او در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان کیست، گفت: من براین باور هستم که ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

اوزیل درباره مسی و رونالدو گفت: من رونالدو را ترجیح می دهم.

بازیکن سابق رئال مادرید زیدان را الگوی بزرگ دوران فوتبالی اش دانست. او درباره حضور در تیم ملی آلمان هم گفت: من به دوران حضورم در تیم ملی افتخار می کنم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتم و قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کردم. این بزرگ ترین جامی است که به دست آورده ام و همیشه یاد و خاطره آن با من است.

او درباره جام جهانی 2022 قطر گفت: همه بی صبرانه منتظر این رقابت بزرگ هستند. قطر بسیار خوب خود را آماده جام جهانی کرده است. در این کشور زیر ساخت ها و ورزشگاه های زیبایی وجود دارند و اطمینان دارم که میزبانی خوبی خواهد داشت.

اوزیل درباره این سوال که از بین دو ستاره بزرگ عرب یعنی محمد صلاح و ریاض محرز کدام بازیکن را انتخاب می کند، گفت: انتخاب من ریاض محرز است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که از بین دو مربی بزرگی که با آنها کار کرده است یعنی مورینیو و آنچلوتی کدام را یک را انتخاب می کند، گفت: مورینیو.