شنبه یکم اردیبهشت ماه

نقل وانتقالات فوتبال

در حالیکه اکثریت تیم ها با خریدهای جدید تیم خود را شکل داده اند، اما بازار نقل وانتقالات همچنان داغ است. دراین ستون به بخشی ازجابجایی ها اشاره می شود.

**  مهدی رحمتی مربی تیم شهر خودرو از مربیگری این تیم بر کنار رضا مهاجری به جای وی سکاندار شد.

**  مهدی مهدی خانی که گفته می شد در لیست مازاد گل محمدی قرار داشت در پرسپولیس ماندگار شد.

**  علی عبداله زاده بازیکن سابق تیم های نفت ابادان وپیکان با تراکتور سازی به توافق رسید.

**  محمود فکری مربی تیم نفت مسجد سلیمان که گفته می شد قصد جدایی از این تیم راداشت،درپی مذاکرات جدید برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

**   علی رضا رضایی دروازه بان تیم پیکان که به تازگی به استقلال انتقال یافته بود، در پی بازگشت مجددرشید مظاهری به استقلال در لیست فروش قرضی به تیم های دیگر قرار گرفت.

**   دیدار برگشت دو تیم ایران با سوریه در اردن وبا حضور تما شاگران بر گزار خواهد شد.قرار است  ۳۰درصد ورزشگاه در اختیار تما شاگران قرار بگیرد.

**  محمود عباس زاده مهاجم مازنی تیم تراکتور سازی قرار دادش را با تراکتور فسخ یکطرفه انجام داد.

**  با برکناری علیرضا منصوریان از مربیگری تیم الومینیوم اراک، رسول خطیبی بار دیگر سر مربی تیم اراکی شد.

**  شنیده ها حاکی از ان است که امتیاز تیم فوتبال بادران به فروش گذاشته شده است.

**  دکتر علی اله کرم مربی تیم فوتبال پیکان شد.اله کرم که از مدرسان فیفا می باشد پس از چند سال دوری از فوتبال بار دیگر به کار اجرایی بازگشت تا اینبار به عنوان مربی با مجتبی حسینی همکاری داشته باشد.اله کرم در این چند سال زیر نظر فیفا  کار تدریس فوتبال را بر عهده داشت.این مربی جوان وبا انگیزه در گذشته نه چندان دور درفوتبال پایه پیکان فعالیت داشت که در ان دوران افتخارات مهم وبزرگی به ارمغان اورد.حضور اله کرم در کنار تیم لیگ برتری پیکان میتواند منشا خدمات بزرگ شود، چون او یکی از مربیان بزرگ در طراحی تمرینات به شمار می آید.