جمعه سی و یکم فروردین ماه
بازی با صربستان حساس و مهم است

حسن زاده: قهرمان جهان در گروه ایران قرار دارد

کاپیتان تیم ملی فوتسال معتقد است تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی در گروه بسیار سختی قرار دارد.

علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی گفت: شرایط اردو خوب بوده و تازه از سفر بلاروس بازگشتیم. دو بازی خوب را با تیم بلاروس برگزار کرده و نتایج خوبی هم در این دیدار دوستانه کسب کردیم. نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را در این دو دیدار به اجرا گذاشته و فکر میکنم عملکردمان خوب بود.

وی درباره هماهنگی و آمادگی تیم گفت: حضور در تورنمنت تایلند و برگزاری بازی دوستانه با بلاروس باعث شد بسیار هماهنگ شویم. 2سال بود اردو و تمرینات خوبی نداشتیم اما در این سه ماه اخیر تمرینات با هماهنگی بیشتری برگزار شد و تیم ملی اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد. شرایط عالی بوده و بچه ها روحیه خوبی دارند تا در بازیهای جام جهانی عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذارند.

وی در پایان در خصوص گروه ایران در رقابتهای جام جهانی لیتوانی گفت: در گروه سختی قرار داریم. تیم آرژانتین که قهرمان جهان است به همراه تیم صربستان که یکی از بهترین تیم اروپایی محسوب میشود، در گروه ما هستند. مهمترین بازی ما با صربستان بوده که این دیدار بسیار حساس است.امیدوارم بازی اول را با برد پشت سر بگذاریم تا در ادامه مسیر کارمان راحت تر شود.

شاگردان ناظم الشریعه در گروه ششم با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکاهمگروه هستند.