جمعه سی و یکم فروردین ماه
چرخ تراکتور را صیقل بدهیم   

 به داد نماینده سهند برسید

تیم ریشه دار تراکتور سازی این روزها بر طبل ناتوانی می کوبد و فضای پرتنشی را تجربه می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، کار جایی رسیده که تمرینات این تیم پر طرفدار و واحدهای اداری باشگاه با تعطیلی مواجه شده و سرنوشت آن به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی سپرده شده است.

تعلیق این باشگاه در شرایطی رقم خورده که تمرینات آماده سازی تیم‌ها به پیش می رود و اماده حضور در لیگ بیست و یکم می شوند.

اکنون شرایط بدجوری ملتهب است بطوريکه بسیاری از هواداران تراکتور در پیله اضطراب قرار گرفته اند و نگران آینده تراکتور هستند.

خوف آن می رود که این تیم ریشه دار به سرنوشت‌ بانک تجارت، کشاورز، بهمن و... مبتلا  و شیرازه اش از هم پاشیده شود.

اینکه افراد متمول و علاقه مند سکان مسؤولیت باشگاه‌ها را برعهده بگیرند ایرادی به آن روا نیست اما سووال اینجاست چرا عمر مدیریت زنوزی ها دوام ندارد.؟؟!!

تراکتور در برابر چاش های موجود از نفس افتاده و تشت ناکارایی مدیریت از بام سقوط کرده ولی آیا باید دست روی دست گذاشت و نظاره گر گاف های بی پایان شد؟؟!!

عقل سلیم حکم می کند هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی سریعا دست بکار شود و مجال  ندهد امتیاز باشگاه به تیم دیگری واگذار شود.

شایعات آزاردهنده ای از این دست تنها موجب دل آزردگی بیشتر طرفداران بی شمار تراکتورسازی می شود. لذا  باید طوری مهندسی کرد که این تیم محبوب و دوست داشتنی خطه سهند در مسیر انحطاط قرار نگیرد و دایره ناکارایی هایش گسترده تر از اینها نشود.

حیف است تیمی که همیشه جایگاه ممتازی در فوتبال ما داشته به چنین اوضاع و احوال شوک آوری گرفتار و گردنش از مو هم نازک‌تر شود.

همین الان باید چرخ تراکتور را بحرکت در آورد و با فراست تمام قد ، افراد کارآمد را در هیات مدیره بکار گمارد تا در کوتاهترین زمان ممکن شاهد گشوده شدن کانال موفقیت باشیم.

نویسنده : رضا میرزاییان