شنبه یکم اردیبهشت ماه
با معرفی نفرات برتر؛

پرونده رقابت های انتخابی تیم های ملی بسته شد

رقابت های انتخابی تیم ملی زیر ۱۲ سال امروز در تهران به پایان رسید.

پس از مشخص شدن چهره تنیسورهای برتر در بخش دختران ، این بار و با برگزاری ۴ دیدار باقی مانده، تکلیف برترین های بخش پسران نیز مشخص می شود.

در نخستین دیدار این مرحله ، آیریک عابدین زاده با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) مقابل دانیال مشتاقی فر به پیروزی رسید، کیارش صادقی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) مقابل فرید ایمانی شکست خورد و سروش معدنیان با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) علیرضا مقدسی را برد.

به این ترتیب فرید ایمانی ، کیارش صادقی ، سروش معدنیان، آیریک عابدین زاده ، دانیال مشتاقی فر و‌علیرضا مقدسی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران نیز صبا خیرمنش، فزدخت علیمی ، فریماه فرهی مقدم ، غزل رضا زاده ، نازنین پاشا زاده و هانا شعبان پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به این ترتیب پس از یک هفته تکلیف نفرات برتر در ۲ بخش دختران و پسران مشخص شد.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین ، قم ، سمنان ، کرمان ، گلستان و مازندران برگزار حضور داشتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یادآور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده بود.