جمعه دهم فروردین ماه
پرواز تیم ملی والیبال به ژاپن؛

جزیده: به کادرفنی تیم ملی اعتماد کنید

تیم ملی والیبال با شکل و شمایل جدید بامداد فردا راهی ژاپن می شود تا در بیست و یکمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا و اقیانوسیه شرکت کند.

بعد از حدود 10 سال فرصتی پیش آمد تا تیم ملی با کادر تمام ایرانی در یک آوردگاه رسمی شرکت کند. عظیم جزیده بازیکن سابق تیم ملی و دستیار بهروز عطایی در این باره به البرز ورزشی می گوید: بعد از المپیک بازیکنان حال و هوای خوبی نداشتند، اما آقای عطایی به خوبی شرایط را مدیریت کرد تا بازیکنان آن تاملات شکست های بازی های المپیک و لیگ ملت ها را به دست فراموشی بسپارند. اکنون که تیم راهی است، بازیکنان با جان و دل تمرین کرده اند و انگیزه مضاعفی دارند و من اعتقاد دارم که اتفاقات خوبی در ژاپن خواهد افتاد.

جزیده با اشاره به اشتباهات آلکنو سرمربی روسی در المپیک و جام ملت ها می افزاید: من با مربیانی چون پارک کیوون و سیچلو کار کرده ام اما اعتقاد دارم که آقای عطایی بیشتر از آنها توانایی اداره تیم را دارد. 70 درصد تیم تقریبا حفظ شده و با جوان هایی که داریم، همانند صابر کاظمی، جواد کریمی، میثم صالحی و ... در لول بالایی بازی می کنند. فرصت بدهیم تا این جوان ها خودشان را باور کنند و امیدوارم که دکتر داورزنی ریاست محترم فدراسیون تا المپیک فرانسه به این کادر و بازیکنان اعتماد کنند. مطمئن باشید که نتیجه قابل قبولی خواهند گرفت.

گفت و گو: جمشید حمیدی