پنجشنبه نهم فروردین ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

دو مدیر جدید برای سرخابی ها

شک نداشته باشید که سمیعی ومددی مدیرعامل های کنونی پرسپولیس و استقلال در جایگاه خود باقی نخواهند ماند. گرچه هنوز هیچ اتفاقی رقم نخورده است و صرفا شایعات در حال قوت گرفتن است، اما درپشت پرده رایزنی ها آغاز شده و مذاکرات پنهانی شکل گرفته است.

مطالعات و بررسی ها در حال تکمیل است تا دو مدیر جدید جانشین سمیعی در پرسپولیس ومددی در استقلال شوند. همه چیز به صورت پنهانی در حال حرکت است تا پیچ لیگ قهرمانان آسیا نقش گذر را به خود بگیرد.

اما در شهر شلوغ فوتبال زمزمه هایی به گوش می رسد، نام های پرشماری مطرح می شود، در این میان شیطنت هایی هم در فضاهای مجازی دیده می شود، اما آخرین  اخبار که از لا به لای اتاق تصمیم گیرندگان عبور کرده و به بیرون درز کرده حاکی از آن است که شانس مهدی محمدنبی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس و سردار مصطفی آجرلو برای مدیریت باشگاه استقلال مدنظر قرار گرفته اند.

این دو از شانس بالایی بر خوردار هستند؛ دو مدیر از جنس فوتبال و از جنس ورزش که به اصول مدیریت اجرایی آشنا  و مهمتر از همه دو مدیری که برخلاف برخی ها نه تنها هزینه ساز نیستند، بلکه درآمدساز  به شمار آمده و در کار اجرایی کارنامه موفقیت و قبولی همراه دارند.