شنبه یکم اردیبهشت ماه

هاشمیان: عراق با مربی جدید منسجم تر بازی می کند

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم به نکاتی اشاره کرد.

وحید هاشمیان گفت: متاسفانه نمی دانم کجا و چه موقع به کرونا مبتلا شدم. در سه، چهار روز اول شرایطم مانند سرماخوردگی شدید بود و پس از آن بهتر شدم. اما طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در 48 ساعت قبل از بازی پاسخ منفی می‌شد که شرایط حضور ما فراهم نشد. اما بلافاصله پس از آن به تیم ملحق شدیم.

وی ادامه داد: بازی عراق و کره جنوبی را دیدیم و آنالیز کردیم. عراق با آمدن مربی جدید در دفاع منظم تر شده است، اما ایراداتی دارد. کره در بازی اولش کره همیشگی نبود، البته عراق هم بسته بازی می کرد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در بازی مقابل سوریه بازیکنان ما سه روز قبل از مسابقه به تیم ملحق شدند و بازیکنان سفر طولانی داشتند و عادت کردن به شرایط زمان‌بر بود. البته تیم بهتر خواهد شد. نتیجه و برد روز در بازی اول بسیار مهم بود. لبنان و امارات نیز به تساوی رسیدند و آن بازی فیزیکی و درگیرانه بود. مشخص شدن چهره واقعی تیم ها زمانبر است و مربی خیلی از تیم ها تغییر کرده است و انتقال افکار جدید به تیم زمان می‌برد.

وی در خصوص بازی امروز مقابل عراق تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد و انشاله در بازی های آینده مانند بازی هایمان در بحرین که در اوج استرس و حساسیت اما نمایش بسیار خوبی داشتیم، پر قدرت ظاهر خواهیم شد. شاید ادووکات سابقه مربیگری کره جنوبی را داشته و می‌دانسته که مقابل این تیم چطور باید بازی کند.اما ممکن است فردا سبک دیگری را مقابل ما به کار بگیرد.

هاشمیان ادامه داد: تیم ملی باید همیشه مقابل تغییرات تاکتیکی آماده باشد تا بنابر شرایط، خودمان را وفق بدهیم و بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. خوشبختانه تمام بازیکنان در سلامت کامل هستند و تمرین خیلی خوبی انجام دادند. امیدوارم فردا با پیروزی از زمین خارج شویم.