پنجشنبه نهم فروردین ماه

خدمتی: مبارزه با فساد در ورزش را جدی بگیریم

تیراندازی بانوان ما در بازی های المپیک توکیو عملکرد درخور توجهی نداشت. در بازگشت از این رویداد هاشمی مربی تیم از مشکلات و کاستی های این رشته فراوان گفت و از وضعیت موجود انتقاد کرد...

در این باره با نجمه خدمتی یکی از قهرمانانی که دومین حضورش را در بازی های المپیک اعلام کرده بود، گفت و گو کردیم. وی گفت: من هیچ صحبتی درباره مصاحبه خانم هاشمی ندارم. به اعتقاد من ایشان ناگفته ها را گفته است و من به عنوان یک شاگرد از تمامی زحماتی که برای من کشیده اند، تشکر می کنم و باید پوش بخواهم که نتوانستیم مطابق خواسته ایشان در المپیک عمل کنیم.

خدمتی درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به سمت وزیر ورزش می گوید: ایشان یک ورزشکار بودند و به همین دلیل خیلی بهتر حرف ها و درددل های ما را می فهمند. همان طور که مربی عزیزم خانم هاشمی گفتند، حداقل انتظار ما این است که افراد خبره، متخصص و جوان را در ورزش به کار بگیرند. افراد دلسوز در هر رشته ای که باشند، مطمئنا تمامی زوایا را می شناسند و به یاری قهرمانان می شتابند. بنا را به گله گذاری ندارم. همه چیز را به خداوند واگذار می کنم و امیدوارم که وزیر جدید بتوانند شرایط را تغییر بدهند.

خدمتی اضافه می کند: 12 سال عضو تیم ملی بودم و افتخارم این است که بیش از 40 مدال بین المللی برای میهن عزیزم به ارمغان آوردم. انتظارم این است که وزیر جدید ورزشکاران همه رشته ها را به یک چشم بنگرند و دغدغه های آنان را در نظر بگیرند. سرکوب کردن خواسته های ورزشکاران مانع از اجرای عدالت می شود و انتظار آخر بنده این است که دکتر سجادی به وعده خود مبنی بر مبارزه با فساد به ویژه در بخش بانوان جامع عمل بپوشانند. انشاالله در عمل شاهد سالم سازی محیط ورزش و تحقق آرزوهای همه ورزشکاران شایسته باشیم. در پایان از همه دلسوزانی که برای جوانان مملکت بدون منت زحمت می کشند، تشکر می کنم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب