پنجشنبه نهم فروردین ماه
احتمالا با تیم آمل در لیگ برتر حضور خواهم داشت

زارع: تمرینات باحضور کادر فنی جدید با نشاط  تر شده

امیر حسین زارع عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم  در خصوص شرایط برگزاری اردوها برای حضور مسابقات جهانی نروژ گفت:  اردوها و تمرینات در شرایط ایده آلی برگزار می شود و امکانات از همه نظر فراهم است.

وی در مورد کادر فنی جدید تصریح کرد: امیدوارم با حضور کادر فنی جدید و برنامه های آن ها که شامل بررسی میزان آمادگی کشتی گیران و تمرینات متفاوت و تخصصی است، اتفاقات خوبی در رقابت های جهانی نروژ رقم بخورد.

 وی افزود: کادر فنی با دیدن فیلم های کشتی من در المپیک، نقاط ضعف و قوتم را بررسی کرده اند و  من در این اردوها با توجه به برنامه ی کادر فنی تمرین خواهم کرد. البته با توجه به اینکه در المپیک توکیو در اوج آمادگی بدنی قرار داشتم در فاصله کم باقی مانده تا مسابقات جهانی نروژ نباید به خودم فشار بیاورم، تا با حفظ سطح آمادگی خود بتوانم با مدالی خوش رنگ تر از مدال المپیک به کشور بازگردم.

دارنده مدال برنز المپیک در مورد حریفان احتمالی اش در رقابت های جهانی نروژ گفت:  حریفان خوبی در این وزن حضور دارند اما هدف من کسب مدال طلا و بالا بردن پرچم در مسابقات جهانی و همچنین سایر رقابت های بین المللی است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار برده و می جنگم.

زارع در مورد حضور مربیان سازنده در تیم ملی گفت: قطعا این موضوع باعث انگیزه بیشتر بین مربیان سازنده خواهد شد، ضمن اینکه کشتی گیران نیز می توانند در کنار مربیان خود تمرین کنند. حضور مربیان خوب و جوان در کنار مربیان با تجربه  درکادر فنی می تواند اتفاقاتی خوبی را برای آینده کشتی کشور رقم بزند، ضمن اینکه باعث بالا رفتن سطح روحی و روانی کشتی گیران نیز می شود.

زارع در مورد اجرای چرخه انتخابی تیم ملی گفت: وقتی یک یکشتی گیر از قبل بتواند شناختی از رقابت های انتخابی و شرایط آن داشته باشد، خودش را آماده این مسابقات می کند و قطعا این موضوع باعث انگیزه در کشتی گیران می شود، چراکه تمام نفرات شانس این را دارند که با حضور در چرخه ی انتخابی و شکست حریفان راهی رقابت های جهانی و المپیک شوند.

این کشتی گیر آملی در مورد حضورش در لیگ برتر کشتی گفت: با تیم فولادین ذوب آمل صحبت هایی کرده ام البته باید به فدراسیون بیاییم و در سازمان لیگ قرارداد خود را ثبت کنم و به احتمال زیاد با این تیم در لیگ برتر به میدان خواهم رفت.