شنبه یکم اردیبهشت ماه
سه شنبه ها با پیشکسوتان و قهرمانان، اسطوره های ورزش ایران

کار ارزشمند و نوین از اداره ورزش منطقه پنج تهران

محمود كلهری شهردار منطقه افزود :مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان برتر ايران صبح امروز برای قدردانی از خدمات صادقانه ایشان با حضور قهرمانان برگزار شد.

شهردار منطقه پنج گفت: تجلیل و‌ قدردانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، ضروری است و همواره باید در اولویت و دستورکار باشد و همه باید قدردان قهرمانان‌ و پیشکسوتان ورزشی‌باشند و برای این‌مهم فرهنگسازی کنیم.

وی گفت: طبیعتاً تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که سالها عمر و زندگی خود را در راه ورزش گذاشتند تا افتخارات ملی برای ایران کسب کنند، می تواند تبعات مثبت فراوانی داشته باشد. این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانانی که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند.

کلهری تصریح کرد: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. اگر هم این نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

شهردار در  این مراسم ، افتخارات ، دستاوردها و داشته های فوتبال کشور را مرهون تلاش ها و زحمات این عزیزان زحمتکش دانست و گفت : امیدواریم با استفاده از ظرفیت ها ی مادی و معنوی ورزش کشور بتوانیم روز به روز مسیر رشد و توسعه کشور را طی کنیم و قطعا این مسیر به همراهی پیشکسوتان نتایج چشمگیری خواهد داشت.

در این مراسم دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی  ، جودکی معاون فنی و عمرانی ، حجت الااسلام حاج آقامحمدزاده و سيد قاسم موسوی مدیر اداره ورزش حضور داشتند و باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها با حضور جمعی محدود برگزار شد. پيشكسوتان با مرور خاطرات ياد روزهاي گذشته فوتبالي را زنده كردند.

در پایان این مراسم توسط دکتر کلهری شهردار منطقه ۵  اکبر کارگر جم بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، جواد زرینچه کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، حسن روشن کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، سعید عزیزیان بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.