جمعه سی و یکم فروردین ماه

مهدی تارتار: باید ارتباط خطوط سه گانه قطع شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص بازی امروز تیم ملی فوتبال ایران با عراق وهمچنین وضعیت تیم ذوب آهن به همکار ما  گفت: اینکه بگوییم امشب تیم ایران به راحتی از سد عراق عبور خواهد کرد در اشتباهیم. فوتبال عراق در آسیا یک قدرت و یک قطب به حساب می آید.

اما اگر تیم ما برخلاف بازی با سوریه دارای استراژی نظم تیمی باشد، آنگاه این امید بارور خواهد شد تا عراق را کنار بزنیم.

مهمترین نکته این است که با واگذاری وظایف مشخص به بازیکنان  خطوط سه گانه تیم عراق را دچار مختل کنیم؛ یعنی اجازه ندهیم که ارتباط خطوط سه گانه تیم عراق شکل بگیرد.

مهدی تارتار اضافه کرد: عراق از توان بدنی بالایی برخوردار است. در دواندن توپ دارای تبحر خاصی است، از بازی فیزیکی غافل نیست و بازیکنان تاکتیک پذیری دارد، از این رو با چنین تیمی باید به نکته مهم چون پرس توجه داشت.

اگر با حرکات وینگرها به ارسال ها توجه داشت و بازی تهاجمی را با نفرات پرتعداد مقابل دروازه عراق آرایش بگیریم شک نداشته باشید که عراق به تیم شکننده تبدیل خواهد شد.

تارتار درخصوص وضعیت تیم ذوب آهن چنین گفت: آن روزها که تیم های لیگ برتری از موضوع نقل و انتقالات غافل بودند ما بازیکنان مورد نظر خود را خریداری کرده و امروزدر نهایت آرامش سرگرم آماده سازی وهماهنگی تیم هستیم. تنها موردی که ما را در انتظار قرار داده زمان شروع بازی هاست.