شنبه یکم اردیبهشت ماه
بیدار باش آقای اسکوچیچ!

ترکیبی ایده آل و متناسب

هر آنچه از نوع بازی و نوع چیدمان دیدار ایران با سوریه بد گفتیم وانتقاد داشتیم، در عوض با توجه به اشکار شدن ترکیب احتمالی در برابر عراق مشخص شد و اینگونه برداشت می شود که همه رو به بهبودی است.

اسکوچیچ از انتقادهای بازی اول درس گرفت و اکنون در مرز بیدارباش قرارگرفته است.

بیرانوند، کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، حردانی، وحید امیری، نورالهلی، عزت اللهی، جانبخش، قلی زاده، طارمی و سردار آزمون، ۱۱بازیکن احتمالی اسکو ویچ هستند که دیدار با عراق را تجربه خواهند کرد.

از ظواهر ترکیب تیم چنین پیداست که اسکوچیچ تیمش را درفاز بازی تهاجمی قرارداده است. او سردار آزمون و طارمی را در پیشانی قرارداده تا به هنگام بازی رو به جلو و نزدیک شدن به دروازه عراق جهانبخش به عنوان مهاجم سوم در پشت سر سردار و طارمی جهت دریافت ارسالی نقش ایفا کند، در این وحید امیری و قلی زاده نیز از کناره ها به جمع مردان خط حمله اضافه  خواهند شد تا در زمان حمله با پنج مهاجم دیده شویم.

اسکوچیچ با این چیدمان به دنبال پیروزی است ومرکز ثقل زمین را به عزت اللهی ونوراللهی سپرده تا در کنار نظم بخشیدن به تیم وارسال پاس گل، هیچ فرصتی به مردان خط میانی تیم عراق نداده تا آنها هرگز خود را پیدا نکنند.

اسکوچیچ گذشته از یازده مرد داخل زمین نیمکت خودرا با مردانی ارایش داده که هر کدام برای خود وزنه بزرگی به شمار می ایند.مانند،ترابی،قائدی،قدوس و...

درحقیقت در برابر عراق بادست پر وارد میدان خواهیم شد.  ضمن اینکه تیم نظم خوبی پیدا کرده است.

نویسنده: اکبر عزیزی