سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
لیگ از لحاظ مادی و فنی به کشتی گیران کمک می کند؛

میرزازاده: آمادگی ام را باید بیشتر کنم

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی نروژ در حال برگزاری است.

امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 130 کیلوگرم  در خصوص برگزاری اردو ها گفت: خدا را شکر شرایط اردویی بسیار خوب است. کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات جهانی نروژ فرصت داریم. کادر فنی زحمات زیادی کشیده اند و آماده هستیم تا خوشرنگ ترین مدال را بتوانیم کسب کنیم.
وی در خصوص تمریناتش در اردوها گفت: کادر فنی برنامه های خاصی برای ما در نظر گرفته، البته در کنار این تمرینات قدرتی هم را هم انجام می دهم تا بتوانم بهتر روی تشک حاضر شوم.
میرزازاده در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ و همچنین حریفان اصلی خود گفت: در این مسابقات به دنبال بهترین نتیجه هستم و با خیلی از آنها تا کنون چندین بار کشتی گرفته ام. البته هنوز لیست شرکت کننده ها در این مسابقات اعلام نشده، اما من با توجه به احتمالات که شاید برخی نفرات مقابلم قرار بگیرند فیلم کشتی های آنها را میبینم و آنالیز می کن. البته باید بگویم که مهمترین حریفانم کشتی گیران کوبایی، ترک و گرجستانی هستند.
میرزازاده در مورد حضور مربیان سازنده در اردوها گفت: حضور این مربیان در اردوهای تیم ملی تاثیر بسیار مثبتی دارد، چون انگیزه ای برای خود مربیان است تا بیشتر به شاگرد پروری بپردازند و تبادل دانش هم یکی از تاثیرات مثبت این حضورها است.
فرنگی کار 130 کیلو کشورمان گفت: در خصوص لیگ برتر فعلا با هیچ تیمی صحبت نکرده ام و بیشتر حواسم بر مسابقات جهانی متمرکز است. البته حضور در لیگ هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ عملکردی تاثیر بسیار مثبتی دارد.