چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

جور وا جور از فوتبال

آخرین اخبار متفاوت فوتبال در این ستون قابل پیگیری است.

** بر اساس اخبار واصله رقابت های فوتبال پایه تهران که هنوز تاریخ شروع مشخصی ندارد به صورت یک دوره ای برگزار خواهد شد.


**  قرار است روز شنبه جلسه مهمی در هیات فوتبال تهران در ارتباط با دسترسی به تاربخ معین برای شروع بازیها بر گزار شود.فعلا ستاد کرونا هیچ مجوزی برای شروع بازیها صادر نکرده است.

**  گروهی از پیشکسوتان باشگاه استقلال اعتقاد دارند،اگر قرار است مدیر عامل اینده استقلال همان کس باشد که اینروزها در فضای مجازی نام او شنیده می شود،بهتر که مددی درپست مدیر عاملی باشگاه استقلال باقی بماند.

**  پیکر عباس انصاری فرد مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس که بر اثر کرونا درگذشته است ،فردا پنجشنبه درقطعه نام اوران بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

**  صحبت های اخیر حمید درخشان که گفته است اگر امکاناتی که در اختیار گل محمدی دد پرسپولیس قرار گرفته در زمان مربیگری ما در پرسپولیس قرار می گرفت،شک نداشته باشید که ما هم سالها با پرسپولیس بر طبل قهرمانی می کوبیدیم.
سخنان درخشان با مخالفت شدید هودادان پرسپولیس مواجه شده است.هواداران اعتقاد دارند تمام گرفتاری های پرسپولیس در زمان مربیگری درخشان ایجاد شد.

**  شنیدیم حمید استیلی پیشنهاد مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس را از سوی مردان ویژه ای که از وزارت با او ارتباط بر قرار کرده بودند پاسخ منفی داده است.

**  بعد از جدایی سمیعی از مدیریت باشگاه پرسپولیس،صدری بعنوان سرپرست مدیریت باشگاه سکان دار شده است.
صدری در اولین اظهار نظر عنوان کرد،اولین اقدام من پرداخت بدهی کالدرون است که این مهم در تاربخ تعیین شده انجام خواهد شد.

** مطبوعات هلند بعد از گلزنی جهانبخش به عراق با چاپ عکس وی تیتر زدند جهانبخش با گل خود عراق را در ماتم فرو برد.

**  مطبوعات امریکایی بعد پیروزی ایران بر عراق نوشتند،ایران شانس اول صعود به جام جهانی را در قاره اسیا دارد

**  بد نیست بدانید که تلویزیون قطر در جریان دیدار ایران با عراق مهدی قایدی را به عنوان مربی تیم ملی ایران معرفی کرد

 ادو کات سرمربی هلندی تیم ملی عراق بعد از باخت تیم عراق به ایران گفت،برای یک تیم خوب ازعراق باید ونبال لژیونرهای عراقی رفت،با بازیکنان داخل لیگ عراق ابی برای فوتبال عراق گرم نخواهد شد.