پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

مناجاتی: حالا کره جنوبی هم از ما می ترسد

ملی پوش سالهای دور باشگاه پاس عملکرد ملی پوشان را رضایت بخش دانست و گفت: باید حواسمان را جمع کنیم و در بازی های آتی مرتکب غرور نشویم.

مهدی مناجاتی در گفت وگویی با پایگاه خبری البرز ورزشی افزود: عراق نسبت به سوریه در سطح بالاتری است و تیمی چغر و متصب به شمار می رود.

 بنده همراه با تیم ملی کشورمان چندین بار با این تیم بازی کرده ام همیشه در پیکار با عراق با مشکل مواجه می شدیم زیرا آن ها سختکوش هستند. ولی بچه های ما در بازی اخیر خیلی خوب نمایش دادند و نفس حریف را گرفتند.

وی در ادامه گفت: انصافا تیم خوبی داریم بطوریکه هم در زمین و هم در نیمکت دست اسکوچیچ باز است. معتقدم در بازی به عراق به حریف مجال خودنمایی ندادیم و آن ها را عصبی کردیم  که این شرایط بسود تیم ملی ما بود.

بازیکنان با تجربه ای داریم که در لیگ های اروپایی در زمره بهترین ها هستند و معتقدم اگر به خوبی مچ شوند و تیم ما انسجام تاکتیکی داشته باشد برتری برامارات و کره جنوبی هم دور از دسترس نیست.

در فاز دفاعی کم اشتباه بودیم و هافبک‌ها عملکرد فوق العاده ای داشتند. ضمن اینکه طارمی و آزمون در خط آتش بسیار پرنشاط بودند.

مناجاتی اضافه کرد: حالا همه رقبا از ما خوف و هراس  و به باور بنده تیم ملی کشورمان شایستگی آن را دارد که به جام جهانی 2022 قطر صعود کند.

جا دارد از کادر فنی و یکایک ملی پوشان تشکر ویژه داشته باشم که بدون حتی یک بازی تدارکاتی، بیلانی خوب از خود به یادگار گذاشتند و صدرنشین گروه خود شدند.