پنجشنبه نهم فروردین ماه

آقای سجادی: جامعه ورزش چشم به تصمیم های کلیدی شما دارد

مانده ایم چرا دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این روزها در هر جمع و محفلی که حاضر می شود به آیه و قسم خوردن می افتد که مدیری ورزشی است تا سیاسی!

 خدمت دکتر سجادی باید عرض کنیم که جامعه ورزش به خوبی شما را می شناسد و نیازی ندارید که از سابقه خود گفته و مدام تکرار کنید که برای خدمت آمده اید.‌ مسلم است که شما برای خدمت آمده اید چه در غیر این صورت شما الان در راس وزارت ورزش و جوانان نبودید.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی گفت: خداوکیلی ما ورزشی هستیم و صادقانه حرف می‌زنیم. من برای وزارت نیامده ام بلکه برای خدمت و همکاری وارد گود شده ام و به فکر ریاست نیستم و  برای ریاضت خودم را آماده کرده ام. نیامده ام کسی درب را برایم باز کند. ما از این چیزها بلد نیستیم.

آقای وزیر! باور کنید جامعه ورزش چه شما بگویید و چه نگویید با شما همراه بوده و موفقیت تان را می خواهد و دل به تصمیم های کلیدی شما بسته است .

خودتان نیز خوب گفته اید؛ امروز ورزش به مدیرانی نیاز دارد که منابع مالی را به سوی ورزش سوق داده و یار راستین ورزش باشند نه باری بر آن.

 بی شک جامعه ورزش از شما انتظار دارد که بستر ورزش را از وجود مدیرانی که باری بر گرده ورزش هستند پاکسازی کنید و مدیرانی را برگزینید که هدف شان خدمت به ورزش است تا رنگ و لعاب گرفتن از ورزش و بالا رفتن از نردبان آن .

آقای دکتر سجادی! ما شما را کمک خواهیم کرد مشروط به  آن که خود بخواهید و اجازه ندهید کسانی که امروز دور و برتان را گرفته اند با نشانی غلط، شما را از مسیر اصلی باز دارند. باور کنید شما باید در مقطع حاضر و تا زمان دستیابی به اهداف کوتاه مدت، خود را از روزمرگی و حضور در برنامه های روتین خلاص کرده و با انتخاب همکارانی کارآمد، سالم و صدیق، پروسه تحول اساسی در ورزش را کلید بزنید .

آقای دکتر سجادی زمان برای شما غیر قابل بازگشت است و همه چیز به برنامه و خط مشی کلان تان بستگی دارد. بی شک در ورزش آن قدر کارهای زمین مانده و برنامه های خلاف جهت رفته وجود دارد که اگر دیر بجنبید، نخواهید توانست در زمان معین به اهداف عالیه خود جامعه عمل بپوشانید . پس یک لحظه نیز غفلت نکنید که نگاه پرامید جامعه ورزش به شماست .

نویسنده: حجت اله اکبرآبادی