سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

لیگ سیصد میلیونی در مرحله سوم گروهی

تیم های راه یافته به لیگ برتر تنیس با انجام ۴ مسابقه مرحله سوم گروهی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پس از مشخص شدن تیم های راه یافته به لیگ‌ برتر، مرحله سوم رقابت های تنیس لیگ ایران با انجام ۴ دیدار آغاز شد.

در راند نخست بازی ها تیم پوشاک وانسی با نتیجه ۲ بر یک مقابل کلاژ گستر سعد آباد به پیروزی رسید. وینر اسپرت‌ با همین نتیجه بانک صادرات ایران را مغلوب کرد، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) با تکرار این نتیجه رعد پدافند هوایی را برد و مهرام ۳ بر صفر توسعه امین دارو را مغلوب کرد.

در ادامه و با برگزاری روز دوم مرحله سوم، وینر اسپرت با توسعه امین دارو مسابقه می دهد مهرام به مصاف بانک صادرات ایران می رود، پوشاک وانسی و‌ رعد پدافند هوایی با یکدیگر دیدار می کنند و آخرین مسابقه نیز مابین کلاژ گستر سعدآباد و آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) برگزار می شود.

تیم های پوشاک وانسی، کلاژ گستر سعدآباد، وینر اسپرت، بانک صادرات ، مهرام ، توسعه امین دارو، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) و رعد پدافند هوایی به عنوان ۸ تیم برتر در مرحله سوم گروهی حضور دارند و به عنوان تیم های راه یافته به لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می کنند.

مسابقات لیگ تنیس با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۲ شهریور ماه برگزار و از بین تیم های حاضر ۸ تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می آورند.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.