جمعه دهم فروردین ماه
نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام مدوید، بلاروس

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید روزهای 19 تا 21 شهریورماه در شهر مینسک بلاروس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:  مراسم قرعه کشی این رقابت ها عصر روز گذشته برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مسلم سعداله یف از روسیه می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان کشتی می گیرد.

پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مصطفی احمداف از تاجیکستان و گیگی کورخولی از گرجستان می رود. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با عظمت نوریکایو از بلاروس می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف داود علیزالاو از کشور بلاروس خواهد رفت. در این وزن 11 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 92کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با آرکادزی پاهاسین از بلاروس مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مسابقه میان ادلان تاسویف و عمرحاجی محمداف از بلاروس کشتی می گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست به مصاف الکسی ژورژولیانی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با سولومون ماناشویلی از گرجستان مبارزه خواهد کرد.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و رقابت های اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.