جمعه دهم فروردین ماه
جام‌جهانی فوتسال – لیتوانی؛

ناظم الشریعه: رقبا را می شناسیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تمرینات ما طبق برنامه به پیش می رود و هدفمان حضور پرقدرت در جام جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، سید محمد ناظم الشریعه که همراه با ملی پوشان فوتسال در لیتوانی حضور دارد، افزود: تمرینات آماده سازی ما صبح و عصر ادامه دارد و از صربستان، آرژانتین و آمریکا حریفان خود آشنایی داریم و هدفمان بازیهای قوی مقابل آنان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت : در حال حاضر حسین طبیی تنها بازیکن مصدوم است که اگر با همین منوال تلاش کند می توانیم در مرحله بعد از او استفاده کنیم.

ناظم الشریعه در پایان گفت: انرژی و انگیزه خوبی را باید در بچه‌ها ایجاد کنیم تا بیلانی خوب از خود بر جای بگذاريم.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی کشور لیتوانی در شهر کاوناس برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابت‌ها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه است.

ایران روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه در نخستین دیدار به مصاف صربستان می رود. دومین دیدار تیم فوتسال ایران روز جمعه ۲۶ شهریورماه برابر آمریکا است و سومین دیدار روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه برابر آرژانتین صف آرایی می کند.

همچنین مرحله یک هشتم نهایی روزهای ۳۱ شهریور،  اول و دوم ۲ مهر؛  یک چهارم نهایی چهارم و پنجم مهرماه؛ مرحله نیمه‌نهایی هفتم و هشتم مهرماه و دیدارهای رده‌بندی و فینال روز ۱۱ مهرماه برگزار می شود.