سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

تندروان: راه قهرمانی دشوار نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال در واقع نماینده مربیان ایرانی است. او که نتیجه بگیرد، برای همه ما خوب خواهد بود. محمدرضا تندروان دستیار آلکنو در تیم ملی با بیان این مطلب افزود: امیدوارم که آقای عطایی با بازیکنان جوانی که دارد برای کسب یک نتیجه مطلوب در ژاپن به میدان برود. کار خیلی آسانی نیست اما این تیم می تواند موفق باشد.

تندروان درباره رقبای تیم ملی هم گفت: از کره و چین اطلاعی ندارم اما ژاپن در نبود نیشیدا به میدان می آید و استرالیا هم ادگار را برگردانده است. این تیم کلاسیک و خیلی جدی بازی می کند. با این همه تیم ایران شانس قهرمانی دارد.

مربی سابق تیم ملی درباره نتایج تیم نوجوانان ایران در مسابقات جهانی تهران نیز اظهار داشت: تیم ما پتانسیل بسیار خوبی دارد. اما زمان می خواهد تا این بازیکنان بااستعداد والیبال نوین را یاد بگیرند. والیبالی شبیه تیم لهستان که همه دیدیم که چقدر باکلاس بازی کرده است. در تیم نوجوانان ما امیرمحمد گل زاده متفاوت تر از دیگران بود. او و یونس جوان که کاپ بهترین مدافع را گرفت، از بازیکنان خوش آتیه هستند و لیبروی تیم سجاد جلوداریان نیز خوب بازی می کند اما او باید مراقب رفتار و اخلاقش باشد.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره شیوه برگزاری لیگ برتر در سال جاری نیز گفت: من با برگزاری 14 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت موافق هستم و البته باید دید که شرایط کرونایی چگونه اجازه ادامه مسابقات را می دهد.

نویسنده: جمشید حمیدی