پنجشنبه نهم فروردین ماه
اظهارنظر دو مدال آور المپیک توکیو در مورد کمپ تیم های ملی

گرایی: چنین امکاناتی در نهایت باعث افتخارآفرینی ورزشکاران می شود

حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دو مدال آور المپیک توکیو نظر خود را در مورد کمپ تیم های ملی اعلام کردند.

حسن یزدانی دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک توکیو در مورد این کمپ گفت: به نظر من این کمپ از نظر امکانات بسیار عالی است.

وی ادامه داد: پیست دومیدانی استاندارد نیز برای راحتی کار ملی پوشان در این کمپ احداث و فضای سبز و اقامتی بهتری نیز در نظر گرفته شده تا کشتی گیران در آرامش کامل به تمرینات خود بپردزاند.

وی تصریح کرد: البته قرار است که در این کمپ  استخر و رستوران هم احداث شود و شرایط آن روز به روز بهتر شود.

یزدانی اظهار داشت: به نظر من باید نمونه ی این کمپ ها در شهرهای دیگر هم باشد چراکه در روحیه ورزشکاران تأثیر بسزایی دارد. البته اینکار نیاز به همت مسئولین و حمایت وزارت ورزش و جوانان دارد و رئیس فدراسیون نیز تمام تلاش خود را برای محقق شدن آن به کار خواهد بست.

دارنده مدال های طلای المپیک و جهان در مورد حضورش در رقابت های جهانی نروژ گفت: مطمئنم که با دعای خیر مردم بهترین کشتی را در این مسابقات خواهم گرفت.

محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک توکیو نیز در مورد این کمپ گفت: این کمپ افتتاح شد تا ما بعنوان ورزشکار بتوانیم در خانه های کشتی بدون دغدغه تمرینات خود را دنبال کنیم و در نهایت پرچم مقدس کشورمان را در میادین بزرگ به اهتزاز دربیاوریم.

وی ادامه داد: البته کشتی نیازش بیشتر از این ها است چراکه بیشتر مدال های کاروان ورزشی ایران در المپیک ها و بازی های آسیایی را کشتی می گیرد و هرچه بیشتر به این رشته توجه شود، نتایج درخشان تری حاصل خواهد شد. امیدوارم که دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان با حمایت کامل خود، دغدغه های کشتی را کمتر کند تا بتوانید در پاریس باز هم مانند همیشه افتخارآفرین باشیم.

نماینده وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ در مورد این مسابقات گفت: شرایطم خوب است، تازه اول راه هستم و انگیزه لازم برای موفقیت را دارم.