سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
جور  وا  جور  از فوتبال

مددی که نرفت، پاشازاده را معاون خود کرد

اتفاقات عجیب فقط در فوتبال ما در حال شکل گیری است. به طور مثال در استقلال بحران و چالش همچنان درحال جوشش است، مخالفان مددی مدیر عامل کنونی باشگاه استقلال روز به روز گسترده می شوند.

گروه پرشماری از هوادار، مربیان تیم و بازیکنان با ماندگاری مددی موافق نیستند، اما وی همچنان محکم و استوار بر سر جای خود نشسته است.

مددی نه تنها توجهی به اعتراضات ندارد، بلکه مهدی پاشازاده را با یک حکم به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب کرده است.

  از فولاد نیز خبر می رسد که مدیرعامل جدید به اتفاق سرمربی جدید یعنی گرشاسبی و عبدالله ویسی کارشان تهمت و تخریب مدیرعامل سابق یعنی آذری و جواد نکوام سرمربی سابق، این در حالی است که آذری و نکو نام توانستند یک جام در فوتبال ایران به مردم اهواز هدیه بدهند. باید دید ویسی که در ردیف مربیان چرخشی قرار دارد برای فولاد ومردم اهواز چه به ارمغان خواهد آورد.

اما بشنوید از پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس که اواخر هفته گذشته و قبل از پرواز به تاجیکستان، با حمید سجادی وزیر ورزش ملاقات خصوصی داشت قبل از پرواز به دوشنبه ودر ارتباط با قانون جدید فدراسیون فوتبال که خرید بازیکن خارجی را برای این تیم  منع وغیر قانونی دانسته است می گوید،فدراسیونی که خودش تا گلو به ویلموتس بدهکار است و احتمال تعلیق ان وجود دارد چگونه می تواند نقش قاضی القضات را به خود گرفته و برای ما قانون وضع کند و ما را از خرید بازیکن خارجی منع کند.

گذشته از آن شرایط ما با استقلال یک جور است، چرا استقلال می تواند مربی و بازیکن خارجی استخدام کند ولی ما از آن محروم هستیم؟ عدالت در این نوع رفتار چه تعریفی دارد. با اینحال ما با همه این نا مهربانی ها باز در لیگ برتر قهرمان خواهیم شد.

از تراکتورسازی بشنوید و بخوانید، در این تیم هفته ای یک مربی عوض می شود و این درحالی است که مسئولان فوتبال شهر تیم تراکتور تلاش دارند که مالک باشگاه را مجددا به تیم باز گردانند و واگذاری تیم  و باشگاه را ممنوع کرده اند، اما زنوزی خیال بازگشت را ندارد. این تیم فاقد بازیکن شده برای دیدارش با رقیب عربستانی فقط ۱۶بازیکن  آن هم با سهمیه امید و جوانان در اختیار دارد. اکنون سکان این تیم مجددا به فیروز کریمی رسیده است. کریمی تا دو ماه پیش سرمربی این تیم بود، که استعفا داد و رفت تا کمالوند جانشین او شود. اکنون کمالوند استعفا داد تا کریمی مجددا باز گردد. جابجایی بین این دو کاف مشخص نیست تا کی ادامه خواهد داشت.

نویسنده: اکبر عزیزی