سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

کلهر: فقط یک اسکی باز به المپیک زمستانی اعزام می شود

تیم اسکی بانوان ایران در شمشک اردو زده است. از بین شرکت کنندگان این اردو یک اسکی باز سهمیه شرکت در مسابقات المپیک زمستانی چین را به دست خواهد آورد. مرجان کلهر اسکی باز باتجربه تیم ملی در این باره به البرز ورزشی گفت: المپیک زمستانی روز 19 بهمن آغاز خواهد شد و به همین دلیل رقابت فشرده ای بین اردونشینان وجود دارد که در نهایت خانم میترا کلهر سرمربی تیم براساس ضوابطی که دارد، اسکی باز اعزامی را مشخص خواهد کرد.

مرجان کلهر درباره امکانات موجود در اردوی تیم ملی گفت: اگر بخواهیم خودمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، باید بگویم که ما اصلا زیرساخت نداریم ولی شرایط این است که باید تلاش کنیم.

اسکی باز تیم ملی بانوان ایران در رابطه با عملکرد نمایندگان ایران در اسکی روی چمن کشور چک گفت: من خیلی در جریان تمرینات اسکی روی چمن نیستم. اما چون نخستین بار بچه های ایران شرکت کرده اند، به نظر من عملکرد آنها فوق العاده بود.

کلهر درباره اینکه آیا اسکی ایران نیاز به مربی خارجی دارد، گفت: با این امکانات مربیان ایرانی کفایت می کنند ولی هیچ کس مخالف آوردن مربیان زبده خارجی نیست. امیدواریم که آقای دکتر سجادی که خود از جنس ورزش هستند، به حمایت ورزش هایی مثل اسکی برخیزند که حمایتگر مالی ندارند و شاید هم بودجه کافی در اختیار فدراسیون نیست که قهرمانانش را به تورنمنت های معتبر اعزام کنند. 

نویسنده: صدیقه فتاحی