پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا؛

بکر: میلان حریف سرسختی است

لیورپول در هفته نخست لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا میزبان میلان است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، این بازی امشب در استادیوم آنفیلد برگزار می شود و لیورپول از حریف دیرینه خود پذیرایی می کند.

آلیسون بکر سنگربان برزیلی لیورپول در خصوص این دیدار و. مصدومیت

هاروی الیوت گفت : این مسئله برای ما واقعا ناراحت کننده است. کنار آمدن با چنین مشکلی وقتی که در میدان حضور داریم، کار بسیار دشواری است. ما به عنوان بازیکن نقش مهمی در حمایت از او داریم. هاروی می داند که هر زمان که احتیاج داشته باشد، ما برای کمک به او آماده خواهیم بود. در هنگام شادی ها، ما با یکدیگر جشن می گیریم و وقتی هم که یکی از بازیکنان مصدوم می شود، همه ما آسیب می بینیم.

از آلیسون درباره قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا سوال شد و او پاسخ داد:به تیم و هم تیمی های خود ایمان زیادی دارم. بدیهی است که ما قدرتمندترین ترکیب را در اختیار نداریم اما بازیکنانی داریم که برای موفقیت تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. همه بازیکنان باید آماده باشند، حتی کسانی که تاکنون حضور چندانی در بازی های ما نداشته اند. در طولانی مدت به تمامی بازیکنان خود نیاز داریم.  مجددا در تلاش هستیم تا فاتح این عنوان قهرمانی شویم اما واقعا کار سختی داریم. میلان حریف بسیار سرسختی است اما ما نیز اهداف خود را داریم و هدف فعلی ما، صعود از دور گروهی است. هدف اصلی ما نیز قهرمانی در این رقابت ها است.

آلیسون راجع به خط دفاعی لیورپول گفت:وجود یک خط دفاعی مستحکم نه فقط برای من بلکه برای کل تیم عامل بسیار خوب و مهمی محسوب می شود. حضور ویرجیل (فن دایک)، جوئل (ماتیپ) و جو گومز در خط دفاعی به شما احساس امنیت می دهد. با وجود این خط دفاعی، اگر ما موفق به ثبت کلین شیت شویم، من فقط 50 درصد کارها را انجام داده ام. ماتیپ در آخرین بازی ما نشان داد که به عنوان یک هافبک بازیساز نیز می تواند ایفای نقش کند!