جمعه دهم فروردین ماه
صحبت از زور و اجبار کاملا دروغ است

باران چشمه: شکایت از وزارت ورزش بوده نه از من

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: متاسفانه دوستانی که در انتخابات شکست خورده و شکایت کرده‌اند در مواردی که به دادگاه اعلام کرده‌اند، بی انصافی کرده‌اند.

 تحمیل رأی در مرام من نیست
مهرعلی باران‌چشمه درخصوص حواشی پیش آمده مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اظهار داشت: انتخاباتی که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدم در ۱۹ خرداد ماه امسال برگزار شد و در جریان انتخابات نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده وزارت ورزش و جوانان و همچنین نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند و از نزدیک شاهد روند برگزاری انتخابات بودند و صحت و سقم آن را تایید کردند. متاسفانه دوستانی که در انتخابات شکست خوردند اعتراضاتی درمورد چیدمان اعضای رای دهنده مانند نماینده مربیان، بازیکنان، باشگاه‌ها و برخی هیئت‌های استانی دارند و با توجه به حضور برخی آشناهایشان در دیوان عدالت اداری این شکایت را طرح و به این مرحله رسانده‌اند.

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای خاطرنشان کرد: این شکایت هم از وزارت ورزش و جوانان بوده و شکایتی از شخص باران چشمه یا فدراسیون نشده است. شعبه ۴۵ چند وقت پیش حکم موقت داده بود و دیروز حکم اصلی به دست ما رسید که بنابر رای خود دادگاه این حکم قابل تجدید نظر است. پس از دریافت حکم بلافاصله از وزارت ورزش پیگیری کردم و دوستان در وزارت ورزش گفتند خودشان به این حکم اعتراض می‌کنند و پیگیر مسائل هستند. از زمان صدور حکم ۲۰ روز برای اعتراض زمان داریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه دوستانی که در انتخابات شکست خورده و شکایت کرده‌اند در مواردی که به دادگاه اعلام کرده‌اند، بی انصافی کرده‌اند و قسم می‌خورم تمامی این موضوعات راجع به تحمیل رای به افراد و هیئت‌های استانی کذب محض است. دوستان اعلام کرده‌اند که من برخی از استان‌ها و چند نفر دیگر را مجبور به رای دادن کرده‌ام، اما این حرف‌ها اصلاً در مرام باران چشمه نیست. کاملاً طبیعی است که هر کاندیدایی می‌تواند رایزنی کرد، اما صحبت از زور و اجبار کاملا دروغ است.

باران چشمه در پایان با اشاره به مسابقات پیش‌روی این رشته گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی به میزبانی شهر سرعین اردبیل آغاز شده است و باید از زحمات سجاد انوشیروانی برای این میزبانی خوب تشکر کنم. پنج‌شنبه و جمعه این هفته مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور در شاهرود برگزار خواهد شد که خوشبختانه تمام استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. دو هفته پس از این مسابقات نیز رقابت‌های جوانان به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.