جمعه دهم فروردین ماه
نیم نگا

جور وا جور از فوتبال

اخبار فوتبال برای قشر کثیری از افراد جذاب و خواندنی است. آخرین این خبرها را که درباره لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست را می توانید در این ستون جستجو کنید.

نکو نام در راه است

باتوجه به حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وعملکرد فرهاد مجیدی در این تیم و نارضایتی هواداران که خواستار تغییرات در این تیم شده اند،گفته شده است به جواد نکونام پیغام داده شد تا جهت در اختیار گرفتن سکان تیم استقلال خود را گرم کند.

 

چرا مجیدی نیامد؟

تیم استقلال از امارات بدون فرهاد مجیدی به تهران بازگشت.

مشخص نیست چرا هرگاه تیم استقلال به سفر خارج می رود ودر پی ان به ناکامی می رسد مجیدی در راه بازگشت تیم استقلال را همراهی نمی کند.اوقرار است یکی دوروز اینده درخلوتی شب به تهران بازگردد.

 

مظلومی برابر اماج حملات

در راه باز گشت استقلال از امارات،پرویز مظلومی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال در محاصره هواداران نا راضی استقلال گرفت.

در این میان هواداران ناراضی حسابی از خجالت مظلومی بر امدند واو را جاه طلب وچسبیده به استقلال خطاب کردند.

 

حمله تند دین محمدی به مجیدی

سیروس دین محمدی دلیل باخت وحذف استقلال از لیگ اسیا را فقط وفقط فرهاد مجیدی می داند.

او خطاب به مجیدی گفت،خریدهای جدید که اندازه استقلال نیستند توسط شخص مجیدی صورت گرفته است.باشگاه مقصر نیست.تیم استقلال دربازی مقابل الهلال تیم نبود،برنامه نداشت،بی هدف وسرگردان بود.۱۰روز درامارات اردو زده شد،چه دستاوردی برای تیم داشت.شاید برای خود مجیدی دستاورد داشت.در این بی برنامگی وسرگردانی وبی هدف بازی کردن تیم باشگاه چه گناهی دارد.اگر باشگاه پول ندارد،چرامانده مانده اید ونقش چسبیده را دارید؟

متاسفم که بگویم دلتان با تیم نیست، فقط دنبال تخریب این وان به وسیله عوامل خودتان هستید.

 

پاشا زاده،ماندن ورفتن مجیدی از اختیارات من نیست

مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص ماندگاری ویا جدایی فرهاد مجیدی می گوید،این موصوع از اختیارات من نیست وهیات مدیره تصمیم گیرنده است.قطعا در این رابطه فکر ویا بیانیه ای صادر خواهد شد.

 

عزیزی خادم رفت

رئیس فدراسیون فوتبال ،امروز به لیتوانی سفر کرد.

قرار است او باسفر به لیتوانی در اردوی تیم فوتسال ایران که در مسابقات فوتسال جهانی حاضر است حضور یابد.

تیم ملی فوتسال کشورمان روز جمعه قرار است در دومین بازی خود مقابل تیم ملی فوتسال امریکا قرار بگیرد.این در دیدار اول خود تیم ملی صربستان به برتری ۳به۲رسید.

 

فوتبال با تماشاگر

یک خبر خوش برای تماشاگران فوتبال

به نقل از وزیر بهداشت، درصورت تکمیل شدن واکسیناسیون،بحث راهیابی تما شاگران فوتبال به داخل ورزشگاه ها به جریان خواهد افتاد وتماشاگران می توانند وارد ورزشگاه شده ومسابقات فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

 

 

پرسپولیس از لیگ فاصله گرفت

رقابتهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا در منطقه غرب اسیا از تاریخ۲۴ تا۲۷مهر بصورت متمرکز در عربستان برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر لیگ بیست ویکم از تاریخ ۲۷مهر اغاز خواهد شد.در این تاریخ پرسپولیس در عربستان به سر می برد و نمی تواند در شروع لیگ بیست ویکم حضور داشته باشد.طبق برنامه اولین بازی پرسپولیس به تعویق می افتد.

 

 

سوپر جام عقب افتاد

قرار بود یک هفته قبل از اغاز لیگ برتر،مسابقه سوپر جام بین پرسپولیس وفولاد خوزستان بر گزار شود،اما در این تاریخ پرسپولیس در راه سفر به عربستان قراردارد.سازمان لیگ باتوجه به شرایط پیش امده در نظر دارد تا سوپر جام را در نیم فصل برگزار کند.

 

استقبال شدید از پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس بعد شکست تیم استقلال تاجیکستان بامداد امروز وارد تهران شد.

استقبال شایانی از کاروان پرسپولیس در فرودگاه مهر اباد از سوی هواداران صورت گرفت.دراین میان اعضای هیات مدیره وسرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در فرودگاه دیده شدند. عملی شدن قول پاداش پیروزی کلی بازیکنان پرسپولیس را در فرودگاه خوشحال کرد.

 

 

حرف دادگان مطرح شد

دکتر دادگان مدیر موفق فوتبال که کارنامه قبولی اورا در اداره باشگاه پرسپولیس وفدراسبون فوتبال شاهد هستیم ،بار دیگر از فوتبال وپرسپولیس سخن گفته است.

می گویند،دکتر نمونه فوتبال گفته است،بدون هر گونه کمک مالی از سوی وزارت ورزش،اداره باشگاه پرسپولیس امکان پذیر است.این کار از عهده من بر می اید به شرط انکه بدهی های فعلی این باشگاه به صفر تبدیل شود.

 

جمعه حریف پرسپولیس مشخص می شود

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (،منطقه غرب) روز جمعه ۲۶شهریور انجام خواهد شد.

در این روز حریف تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

در مرحله نیمه نهایی تیم های النصر عربستان، الهلال عربستان، الوحده امارات و پرسپولیس ایران حضور دارند.