جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر جزیره درگام پنجم

رقابت میلیمتری و پوئن های حساس

مدعیان جدی در لیگ برتر انگلیس طی روزهای شنبه و یکشنبه با رقبای خود پیکار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: لیورپولو اورتون تیم های 10 امتیازی روز شنبه و در هفته پنجم به میدان میدان می آیند.

 لیورپول پس از شکست میلان در لیگ قهرمانان اروپا فردا در آنفیلد از کریستال پالاس پذیرایی می کند و در تلاش است با برتری مقابل این حریف از قافله مدعیان فاصله نگیرد.

اورتون روز شنبه میهمان آستون ویلا خواهد بود و منچسترسیتی 9 امتیازی قهرمان فصل گذشته میزبان ساوتهمپتون است. یاران گواردیولا برای ماندن در جمع بزرگان به کسب سه پوئن این بازی را برساوتهمپتون چشم دوخته اند و نیک می دانند اگر غفلت کنند اوضاع بر وفق مراد دیگر بزرگان لیگ جزیره خواهد بود.

 منچستریونایتد که  با 10 امتیاز از چهار بازی و تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر مدعیان در بالای جدول جا خوش کرده است روز یکشنبه حریفی سختکوش به نام وستهام را پیش رو خواهد داشت. شیاطین سرخ که به تازگی با جذب کریس رونالدو دراندیشه کسب عنوان قهرمانی هستند با شکست مقابل یانگ بویز سوییس درلیگ قهرمانان اروپا غافلگیر شدند.

اوله گونار سولسکیائز سرمربی نروژی منچستر ضمن تاکید بر توانمندی تیم وستهام گفته است که برای برتری بر میزبان تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا تیمش با دست خالی برنگردد.

می رسیم به دربی لندن و مصاف چلسی و تاتنهام نمایندگان جنوب و شمال پایتخت که روز یکشنبه جدالی داغ و حساس باهم خواهند داشت. چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا که با هدایت توماس توخل آلمانی برای رقبا خط و نشان می کشد و برای فتح لیگ جزیره خوابهای طلایی دیده است در ایستگاه پنجم کاری بس دشوار مقابل تاتنهام همسایه خود خواهد داشت.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی و کانته هافبک توانمند چلسی عصای دست آبی های لندن به شمار می روند و از سویی دیگر هری کین، سون هیونگ مین، لوکاس مورا نفرات کارآمد تاتنهام عصا دست سفیدپوشان هستند.

تاتنهام 9 امتیازی که میزبان این نبرد داغ است در سایه اندیشه های نونو اسپریتو مربی پرتغالی راهی به غیر از گرفتن پوئن های این جدال حساس ندارد، از سویی دیگر آبی های لندن نیزبرای خاموش کردن موتور حریف سرسخت به تفکرات توماس توخل چشم دوخته اند.

نویسنده: رضا میرزاییان