پنجشنبه نهم فروردین ماه

طاهری: به دنبال کسب بهترین مدال جهانی نروژ هستم

رامین طاهری گفت: هدفم از حضور در رقابت های جهانی نروژ کسب بهترین مدال در این مسابقات است.

رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژدر گفت و گویی با پايگاه خبری البرز ورزشی گفت: انشاء الله که با بهترین مدال به کشور بر می گردم. البته حریفان بسیار سختی در مسابقات دارم. حریفان اصلی ام از کشورهای روسیه و صربستان و اوکراین هستند که تقریبا همه آن ها مدال آوران المپیکی بوده اند. در دوره قبلی مسابقات جهانی که سال 2019 در کشور قزاقستان برگزار شد نتوانستم مدال بگیرم اما در این مسابقات با بهترین رنگ مدال به کشور باز می گردم.

وی در مورد تمریناتش گفت: اردوی بسیار خوب و سنگینی را برگزار کردیم. البته در هر دو مرحله از اردویی که برگزار شده است فشار بسیار خوبی به کشتی گیران آمد. یک مرحله دیگر از اردو تا اعزام به مسابقات جهانی نروژ باقی مانده است که امیدوارم در این اردو به بالاترین میزان از آمادگی برسیم.

وی درخصوص برنامه های خود در اردوی تیم ملی گفت: تمامی تمرینات که مربیان می دهند را با دقت هرچه بیشتر انجام می دهم اما من به شخصه بر روی یک سری نقاط ضعفم که در مسابقات مختلف مشخص شده بود تمرکز کافی دارم و سعی می کنم با کمک مربیان این ضعف ها را برطرف کنم.

طاهری در مورد حضور مربیان سازنده در اردوی تیم ملی گفت: به نظر من این حضور کار بسیار مثبتی است که انجام شده و انگیزه برای دیگر مربیان کشور است. این کار به مربیان سازنده کمک می کند تا با حضور در کنار بزرگانی چون محمد بنا تجربیات خوبی کسب کنند و این تجربیات را به شهرهای خود ببرند.

طاهری در مورد مسابقات انتخابی گفت: من در تمامی فرآیندهایی که فدراسیون کشتی برگزار کرده بود حضور داشتم و با توجه به قهرمانی در جام های تختی و وهبی امره دوبنده تیم ملی را از آن خود کردم.

رامین طاهری درباره حضورش در لیگ برتر کشتی که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد گفت: فعلا با تیم خاصی صحبت نکرده ام و تمام تمرکزم را روی مسابقات جهانی گذاشته ام تا بتوانم کشتی خوبی بگیرم.