پنجشنبه نهم فروردین ماه

انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی و بازهم اعتراض!

قصه انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی سر درازی دارد، بعد از دو سه سال حرف و حدیث حالا که بحث برگزاری مجمع پیش آمده باز هم نامزدها دست به نامه اعتراضیه زدند.

اواخر مهرماه سال گذشته ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد که در نهایت 28 نفر برای نامزدی اقدام کردند. از این تعداد مدارک و صلاحیت 9 نامزد تایید شد اما با وجود اعلام اسامی آنها، بعد از گذشت نزدیک به 8 ماه هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست.

برخی نامزدها بارها با ارسال نامه به وزیر ورزش اعتراض خود را در خصوص عدم برگزاری انتخابات، شائبه مهندسی و عدم برقراری عدالت اعلام کرده بودند. روز 17 خرداد نیز دوباره برخی اعضا نامه‌ای را خطاب به وزیر ورزش به امضا رساندند.

اعضای مجمع در این نامه به این موضوع اشاره کردند که با وجود پایان دوره چهار ساله هیات رئیسه یکی از نامزدها که عضو هیات رئیسه است همچنان بدون حکم بعد از یک سال و ۳ ماه به فعالیتش ادامه می‌دهد. نکته مهم دیگری که در این نامه به آن اشاره شده، مربوط به برگزاری انتخابات طبق اساسنامه فعلی است.

اسامی نامزدهای ریاست این فدراسیون به شرح زیر است:

فاطمه ابوالقاسمی، ولی الله شجاع‌پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری، عباسعلی اکبری و محمدرضا اسد