جمعه دهم فروردین ماه
شبی پرالتهاب برای بیانکونری ها؛

جنگ تمام عیار در تورین

یوونتوس پس از جدایی کریس رونالدو خواب راحتی در کالچو نداشته و مصاف فردا شب بیانکونری ها برابر آث میلان رقیب دیرینه برای تیم محبوب شهر تورین اهمیت فوق العاده ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی، میلان به همراه رم و ناپولی سه برد متوالی را در کارنامه خود ثبت کرده تا دنیا به کام استفانو  پیولی سرمربی این تیم باشد. اما از آن سوی، اوضاع بر وفق مراد یوونتوس نیست و راه راه پوشان تورینی با یک تساوی و دو باخت در  صف پایین  جدولی ها ایستاده اند .

به همین سبب بازی یکشنبه شب برابر میلان  و  امتیازات حساس آن برای یوونتوس بسیار قیمتی خواهد بود.

پیولی احتمالا بدون زلاتان ابراهیموویچ برای بازی در تورین، تیمش را به میدان  خواهد فرستاد.

زوج خط میانی به احتمال فراوان توسط ساندرو تونالی و فرانک کسیه تشکیل خواهد شد، در حالی که هافبک ایتالیایی در جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر لیورپول  با مشکل جزئی روبرو شده بود و جای خود را به بن ناصر داد.

در خط دفاعی احتمالا شاهد بازگشت آلسیو رومانیولی و رفتن سیمون کیائر به نیمکت ذخیره ها خواهیم بود، همانطور که این مدافع دانمارکی در دیدار پر فشار آنفیلد با تمام وجود مبارزه کرد و حالا نیاز به کمی استراحت دارد.

الکسی سلماکر نیز انتظار می رود برای استراحت از روی نیمکت ذخیره ها کار را دنبال کند و جای خود را به آلساندرو فلورنتزی بدهد.

با وجود درخشش های اخیر آنته ربیچ به نظر می رسد جای خود را در نوک خط حمله به اولیویه ژیرو خواهد داد اما همچنان احتمال حضور این بازیکن کروات در ترکیب اصلی وجودد ارد.

اما یوونتوس پس از برتری سه برصفر بر ابر مالموسوئد در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا تا حدودی ازپیله نگر انی خارج شد اما ماسیمو  الگری  می داند که  نبرد داغ یکشنبه برایش جنبه مرگ و  زندگی خواهد داشت .

ساندرو، دی  لیخت، چزنی، موارتا، رمزی، دیبالا مردان سرنوشت ساز یوونتوس بشمار می روند و  الگری برای عبور از سد  میلان سختکوش شب راحتی نخواهد داشت .

نویسنده: رضا میرزاییان