جمعه سی و یکم فروردین ماه
نیم نگاه

نگرانی هواداران و نقش دکتر سجادی

باردیگرهواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کردند و از روند فعلی این باشگاه معترض شدند.

اوضاع نابسامان باشگاه استقلال با کشمکش میان برخی بزرگان این تیم به اوج رسیده و از سویی دیگر میان مدیریت و سرمربی نیز شکراب شده به طوریکه این وضعیت نگران کننده طرفداران آبی را در لاک اضطراب فرو برده است .

باید پذیرفت که دود ندانم کاری چه در عرصه مدیریت و چه در میان پیشکسوتان استقلال به چشم علاقه مندان می رود و این هوادار بیگناه است که حسرت می کشد و افسوس می خورد.

اینکه اینگونه تجمع ها سودمند خواهد بود یا نه قطعا به استقلال کمکی نخواهد کرد مگر آنکه خانواده استقلال و در راس آن بزرگان آبی در این خصوص ورود کرده و از سویی دیگر مقامات وزارت ورزش بدون اتلاف وقت و در اسرع زمان، تکلیف را روشن کنند.

 هواداران و تماشاگران سرمایه های اصلی فوتبال بشمار می روند و بی گمان طرفداران آبی محق هستند که نگران آینده تیم محبوب خود باشند. لذا برای آنکه استقلال بیش از اینها روی لبه تیغ نرود ، بر وزیر محترم ورزش واجب است که سریعا دست بکار شود .

خوشبختانه دکتر حمید سجادی عمق و ژرفای موارد را مثل کف دستش می شناسد و با مشکلات فعلی استقلال واقف است ، به همین سبب توقع می رود ایشان در پرتو یک حرکت منطقی آبی ها را از مسلخ کنونی نجات دهد .

نویسنده: حسین علی اسماعیلی