پنجشنبه نهم فروردین ماه
به فکرکشتی جویبار باشیم؛  

حرف های علیرضا دبیر درست از آب درآمد

رییس فدراسیون کشتی چندی پیش با ضرس قاطع گفته بود که جویبار توانمندی گذشته را ندارد و با دوران طلایی خود فاصله گرفته است .

بدنبال دیدگاه علیرضا دبیر ، برخی از اهالی کشتی وهچنین بعضا در فضای مجازی علیه ایشان انتقاد کردند ونظرات کارشناسی سکاندار کشتی کشور را مورد تاخت و تاز قرار دادند.
اما بدنبال کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم نونهالان خطه جویبار در مسابقات انتخابی استان مازندران در بابلسر ، بر حرفهای دبیر مهر تایید زده شد .  
متاسفانه تیم نونهالان جویبار در این رقابتها حتی تا رده ششم هم نرسید و این بیلان ضعیف، اسباب نگرانی خیلی ها از جمله اهالی کشتی در  دیار کشتی خیز جویبار شد.
حال  که ناکامی  این تیم رقم خورد و نظرات رییس فدر اسیون کشتی درست از آب درآمده بهترین گزینه این است که علل این عقب گرد آسیب شناسی شود و مورد  کالبدشکافی قرار گیرد.  
بهررو ، کشتی ایران را با نام جویبار می شناسند همانطوریکه روسیه را با نام داغستان ، لذا باید آستین همت بالا زد و به تبعات این پسرفت اندیشید. از شخص دبیر می خواهیم که از عدم توفیق کشتی این منطقه دلاور پرور به راحتی گذر نکند و اهالی کشتی اجازه ندهند چشمه جوشان کشتی این سرزمین خشکیده شود.       
وقتی به تابلونتایج و رده بندی  مسابقات یاد شده دقت کردیم و تیم های امل ،فریدونکنار ،زیرآب ، بابل ، بابلسرو قائم شهر را به ترتیب در مکانهای اول  تا ششم دیدیم دلمان بدجوری سوخت ، از  اینکه چرا جویبار عنوانی در میان این تیمها کسب نکرده است .
وقتی کشتی پایه جویبار اینگونه درجا بزند چگونه می توان به فردایی امید افرین دل بست و آینده نگری کرد.  
با این اوضاع و احوال  امید می رود که فدراسیون کشتی و مقامات ذ یربط بداد کشتی در این  خطه مستعد برسند و دریچه  ای تازه را بگشایند  تا آسمان این ورزش در جویبار دوباره آبی شود  .  
نویسنده : احمد دباغ