جمعه دهم فروردین ماه
مونیخی های دست نیافتنی؛

اشتهای سیری ناپذیر باوارایی ها

بایرن مونیخ همچنان بی رحمانه ترکتازی می کند و رقبا را یکی پس از دیگری له می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، بایرن مونیخ که در" آلیانس آره نا" از بوخوم میهمان نگون بخت پذیرایی می کرد با 7 گل این رقیب را تحقیر کرد.

ناگلزمان سکاندار هدایت باوارایی ها این ترکیب را برابر بوخوم به میدان فرستاد: مانوئل نویر، جوزف استانیسیچ، نیکلاس سوله، لوکاس هرناندز، آلفونسو دیویس، جاشوا کیمیش، لئون گورتزکا ،  لروی سانه، توماس مولر، سرژ گنابری،  رابرت لواندوفسکی.

جالب است بدانید مونیخی های پراشتها تا اینجای کار پنج بازی انجام داده و صاحب 13 پوئن هستند و با 20 گل زده، 4 گل خورده و تفاضل +16 بیلانی فوق العاده از خود برجای گذاشته اند.

این تیم تا بحال هرچه رکورد بوده  را بنام خود ثبت نموده و گویا این بار نیز اسب خود را زین کرده تا گوی سبقت را از دیگر مدعیان برباید.

باوارایی ها بر این باورند که برای سی و دومین بار قهرمانی در بوندس لیگا را بنام خود بنویسد و دست نیافتنی شوند.

اما حرفهای یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ در پایان  بازی یک طرفه با بوخوم جالب است.

او می گوید: انگیزه، عطش تیم و همچنین اراده زیادی که برای گل نخوردن داشتیم من را تحت تاثیر قرار داد. ما قطعا در مسیر درستی قرار داریم.

از نتیجه و نحوه بازی مان راضی هستم. ما در 10 دقیقه ابتدایی کمی مشکل داشتیم اما پس از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم. البته در یک سوم پایانی زمین می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و پاس های درست تری بدهیم.

نویسنده: رضا میرزاییان