سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
هنجار شکنی اُردنی ها برای شکست تیم ملی هندبال بانوان ایران کافی نبود!

حواشی میزبان در اردوی ملی پوشان هندبال ادامه دارد؟

شیرزنان ایران امروز از ساعت؛ ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران در سالن پرنسس سمیه شهر امان در چهارمین مسابقه خود با تمام هنجار شکنی ها و حواشی به وجود امده به مصاف تیم ملی اردن میزبان رقابت ها رفتند.

به گزارش " پایگاه خبری البرز ورزشی "، تیم ملی هندبال بانوان روز ۲۲ شهریور ماه به هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن اعزام شد، تیمی که در این دوره از رقابت ها در گروه B حضور دارد و در اولین مسابقه خود به مصاف ژاپن نایب قهرمان دور قبل رقابت ها رفت  و با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ بازی را به حریف واگذار کرد، در دومین دیدار تیم ملی مقابل کویت با نتیجه قاطع ۳۸ بر ۱۱ پیروز میدان شد‌ ، دختران ایران در سومین مسابقه به مصاف فلسطین رفتند و در این مسابقه نیز حریف را گلباران کردند و با نتیجه ۵۲ بر ۹ حریف را در هم کوبیدند.اردنی ها که برای صعود به جمع چهار تیم و کسب سهمیه جهانی فقط محکوم به شکست ایران بودند از شب قبل مسابقه با ایران، برنامه های روحی و روانی خود را به کار بستند تا حواشی را به اردوی ملی پوشان ایران هدیه دهند.

در شب قبل از مسابقه  و مصاف با اردن مسئولین برگزاری مسابقه از تمامی بازیکنان و کادر فنی هندبال ایران تست PCR  گرفتند تا بلکه استرس در تیم ایجاد شود.

کار میزبان جواب داد و اعلام کردند که جواب تست کرونا خدیجه قانع مربی تیم ملی به همراه عزت رزمگر مدیر فنی تیم ملی که از مهره های کلیدی و شاخص تیم است مثبت اعلام شد.

دختران هندبالیست با شنیدن این خبر استرس و دلهره بیشتری گرفتند اما به هر حال باز هم با غیرت و روحیه شب را در هتل شهر امان صبح کردند.

 روز بازی و در فاصله چند ساعت به تقابل با تیم ملی اردن باز هم‌ مسئولین برگزاری مجدد از اعضای تیم ملی بانوان ایران تست کرونا می گیرند تا بلکه کار نیمه تمام‌ خود را تمام کرده و روحیه بازیکنان ما را به خوبی گرفته باشند و بعد ظهر امروز در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی خبر رسید که خانم شافعیان هم نمیتواند بر روی نیکمت تیم‌ ملی قرار گیرد و علاوه بر او صونا بیداد نیز به علت مثبت شدن تست کرونا حق بازی را در تیم ملی را ندارد.

البته که هنجارشکنی اردن میزبان فقط به همین جا ختم نشد و آنها حتی اجازه حرکت به اتوبوس تیم ملی دختران را در اردن از مسیر هتل محل اقامت تا سالن پرنسس سمیه را ندادند و بارها با ایحاد تاخیر در حرکت این اتوبوس را وقفه ایجاد کردند.

تا جایی که با رایزنی مسئولین فدراسیون هندبال، روابط بین الملل و ارتباط با سفارت ایران در کشور اردن اجازه حرکت به سربازان ایران بعد از دقایقی داده شد.

شوکی بزرگ در آستانه شروع نبردی تاریخی برای دختران ایران که با تلاش و غیرت  تیم ملی اردن را در خاک این کشور با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ شکست دادند و سومین برد خود را جشن گرفتند تا برای صعود فقط یک گام دیگر و شکست سوریه در روز سه شنبه نیاز باشد.

حالا همه ما  منتظر سپری شدن ۴۸ ساعت بسیار سخت در پیش روی تیم ملی بانوان هستیم و باید دید هنجار شکنی میزبان در ادامه چگونه خواهد بود و تکلیف تست های که فردا و پس فردا دوباره از بازیکنان ما گرفته خواهد شد چه می شود؟

انتقام این شکست را چگونه جبران خواهند کرد و با ادامه حواشی مجدد آرامش را از دختران ایرانی خواهند گرفت یا خیر، این شیر زنان هندبال کشورمان هستند دوباره برای ایران با جان و دل بازی می کنند و با شکست سوریه ویزای اسپانیا را برای خود صادر  و به جمع چهار تیم پایانی صعود خواهند کرد.

تنها کارمان برای حمایت از تیم ملی دعای خیر است ، روحیه دهیم انرژی مثبت بفرستیم و انگیزه تزریق کنیم که این ۴۸ ساعت نیز خواهد گذشت و خدا یار و یاور شما دختران ایرانی خواهد بود و با کسب سهمیه جهانی اردن را به مقصد ایران ترک خواهید کرد.