سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

کارخانه؛ داورزنی پاداشی عالی به عطایی داد

سرپرست تیم والیبال اعزامی به والیبال ملت های آسیا از عملکرد عالی بهروز عطایی و همکاران همراهش در جام‌ملت های آسیا تمجید کرد.

سرپرست تیم والیبال اعزامی به والیبال ملت های آسیا با تمجید از عملکرد عالی بهروز عطایی و همکاران همراهش در جام‌ملت های آسیا به البرز ورزشی گفت: از 15سال پیش مدعی بودم که تیم ملی را باید به دست کادر ایرانی سپرد و امروز عطایی صحت این ادعا را به اثبات رساند. من با آقای کارخانه کار نکرده بودم، اما انصاف از نظر کوچین، دانش والیبال و شخصیت در مرتبه ای والا قرار دارد او یک مربی کاریزماتیک است که رفتار شایسته با بازیکنان داشت و بچه ها نیز با دل و جان در خدمت تیم بودند، به عنوان یک برادر بزرگتر از اینکه کنار این گروه بودم به خود مفتخرم و پیشنهاد می کنم. ریاست فدراسیون آقای عطایی و همکارانش علیرضا طلوع کیان، عظیم جزیده؛ دکتر فرهادی، حسین خوریانی و رضا قلی پور را تا المپیک آینده حفظ کند و حتم داشته باشند که نتیجه مطلوبی خواهند‌ گرفت؛ نسل ما سوخت قدر نسل جدید مربیان را بدانیم.

کارخانه با اشاره به مشکلاتی که از نظر تغدیه تیم را آزار می داد گفت: باید از آقای رحمانی موحد سفیر محترم ایران در ژاپن تشکر کنیم که ‌هر روز سه ساعت راه را از توکیو تا چیبا طی می کرد تا غذای مورد نیاز تیم به برسد من از آقای وزیر ورزش درخواست می کنم به نحوی مقتضی از آقای رحمانی موحد و اعضای سفارت قدردانی کند.

گفت و گو: جمشید حمیدی