جمعه هفتم اردیبهشت ماه

تجليل از پيشكسوتان ورزشی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

برگزاری آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان ورزشی با حضور شهردار منطقه پنج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمود کلهری شهردار منطقه پنج افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در اصل زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت است و این روحیه همواره عامل پیروزی ایران اسلامی بوده است.

شهردار منطقه پنج ضمن ابراز خرسندي از برگزاری این برنامه ها بیان کرد: پیشکسوت ‌های ورزشی گنجینه ‌های عظیم تجارب و حکمت ‌های روزگار اند که وظیفه شناسایی، معرفی و پیگیری حال و احوال آن‌ها و برگزاری رویداد‌های این چنینی برای تجلیل و تقدیر از این پیشکسوتان بر عهده سید قاسم موسوی مدير اداره ورزش منطقه می باشد كه جا دارد به خاطر اهميت دادن به اين ويژه برنامه ها و بزرگداشت و احترام به پيشكسوتان از حوزه اجتماعي و ايشان تشكر ويژه داشته باشم تا همگان بدانند ورزشی که هم اینک در آن فعال هستند روزی با همت این پیشکسوتان و استادان پایه گذاری و به رشد رسیده است.

کلهری درخصوص حمایت از پیشکسوتان و بنیانگذاران ورزشی اظهار کرد: حمایت‌های لازم از این بزرگان بسیار ارزشمند بوده و ارج نهادن به زحماتشان همچون حمایت از قهرمانان کنونی رشته‌های ورزشی با اهمیت می باشد.

محسن عاشوري، مجتبي كرماني مقام، محمدرضا مهدوي بازيكن اسبق پرسپوليس و استقلال و شارلوا بلژيك و تيم ملي، سيد علي موسوي بازيكن اسبق استقلال و تيم ملي و باشگاه كلن آلمان پیشکسوتانی بودند که در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی، جعفری شهرستانی مدیر کل محترم ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران، بيگلو معاون منابع انساني و معاون برنامه ريزي، موسوي مدير اداره ورزش و سعيد عزيزيان بازيكن اسبق تيم ملي و باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس حضور داشتند و بات وجه به رعایت پروتکل های بهداشتی تنها با حضور جمعی محدود برگزار شد.