جمعه سی و یکم فروردین ماه
ماحصل حضور شهداب یزد در تورنمنت تر کیه؛

شرافت: با فدراسیون والیبال ترکیه به تفاهمات بسیار خوبی رسیده ایم

 سفر تیم شهداب یزد به آنکارا و انجام چند دیدار با باشگاه های این کشور منجر به ارتباطات فرهنگی ورزشی آتیه ساز و پیش برنده بین طرفین شد...

 مهندس امیر شرافت مدیر باشگاه شهداب در این باره به البرز ورزشی گفت: بازیکنان شاخص بین المللی زیادی در تیم های ترکیه بازی می کنند و این کشور هم اینک ‌میزبان مسابقات کشورهای حوزه بالکان است تیم های ملی کشور های منطقه را در بر می گیرد از بعد فنی حضور در تورنمنت بالکان برای تیم ما بسیار اثربخش بود؛ چون ما تازه دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته بودیم، اما ترک ها در کوران مسابقات رسمی قرار داشتند، در جریان سفر با احمد گوکسو، دبیر فدراسیون والیبال ترکیه دیدار و رایزنی های انجام داده ایم و قرار شد در زمینه ساخت ورزشگاه و تبادل بازیکنان در رده های سنی مختلف قرارداد نامه ای رسمی امضا کنیم و این مساله از طریق معاون امور امور حقوقی شرکت پیگیری می شود. پیشنها داده ایم‌ که یزد آمادگی میزبانی از تیم های باشگاهی و به ویژه بر پایی اردوهای تیم‌ملی این کشور را دارد که با استقبال دبیر فدراسیون ترکیه مواجه شد.

شرافت ادامه داد: تاسیسات فدراسیون و باشگاه های ترکیه واقعا نمونه است و در آنکارا و ازمیز سالن هایی در پنج طبقه و مدرن و عالی چشم‌نوازی می کرد، مدیر باشگاه شهداب درباره عملکرد پریرا بازیکن آرژانتینی این تیم در تورنمنت یاد شده گفت: وی بازی به بازی بهتر طاهر می شد و در مسابقه آخر عالی بود. امیر شرافت در مورد بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ترکیه گفت: سید موسوی با فنرباغچه به لهستان رفته بود ولی مر تضی شریفی در اسپور توتو در شرایطی ایده آل قرار داشت. به اعتقاد من باشگاهداری در ترکیه می تواند الگوی بسیار خوبی برای تیم‌های ایرانی باشد و چه خوب می شود که اینگونه تعاملات گسترش یابد و ما از دیگاه بسته ای که داریم به جهان بینی تازه ای در والیبال حرفه ای دست پیدا کنیم.