سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
خیز بانوان سایپا برای سکوی آسیا؛

نخستین تمرین سایپا در تایلند بعد از سفری 17 ساعته

نارنجی‌پوشان سایپا بعد از سفری 17 ساعته به شهر ناخون‌راتچاسیما رسیدند و عصر امروز به وقت محلی نخستین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.

تیم والیبال بانوان سایپا برای شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا یکشنبه شب (ساعت 22) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک کرد و بعد از طی کردن مسیری 17 ساعته به شهر ناخون‌راتچاسیما رسید.این نبم با هدایت مریم‌هاشمی چندین چهره ملی پوش همانند مهسا صابری،مهسا کدخدا،مونا خواجه کلایی،شبنم علیخانی و... راهی شرق دور شد و قرعه خوبی هم برای صعود دارد.

نارنجی‌پوشان سایپا بعد از ورود به فرودگاه قطر، انجام چک لیست تست‌های PCR انجام شده در تهران و ترانزیت یک‌ساعته در این کشور از مسیر پروازی دوحه راهی بانکوک شدند؛ مسیری که 7 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید و سپس از طریق مسیر زمینی (4 ساعته) به شهر ناخون‌راتچاسیما، میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا رسیدند.

تمامی بازیکنان و کادرفنی سایپا در مجموع بعد از سفری 17 ساعته به هتل محل اقامت خود رسیدند و به محض ورود به هتل، تست PCR دادند که نتیجه تست همگی منفی اعلام شد.

 رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا در یک حباب به‌شدت کنترل شده برگزار خواهد شد. تدابیر بهداشتی به قدری شدید است که هیچ‌یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی حق خروج از اتاق‌های خود در هتل را ندارد و به محض حضور افراد در راهروی هتل از آن‌ها عکس گرفته شده و برای بار اول تذکر شفاهی دریافت می‌کنند و درصورت تکرار با جریمه نقدی مواجه خواهند شد. ضمن این که استفاده از آسانسور هم تنها به‌صورت تک‌نفری امکان‌پذیر است.

بازیکنان سایپا از ساعت 5 تا  6:30 امروز به وقت محلی نخستین تمرین خود را برگزار خواهند کرد. ساعت 21 امشب (به وقت محلی) نیز نشست کمیته فنی مسابقات با حضور سرمربیان و سرپرستان برگزار می شود.

نویسنده: زهرا سلیمانی