پنجشنبه نهم فروردین ماه

بهنام محمودی: مدیون پیشکسوتان رسانه هستم

طی یکی، دو روز گذشته مصاحبه هایی از قول بهنام محمودی نقل شده بود که در آن به حضور نمایندگان رسانه و داوران در کمیته فنی مشورتی فدراسیون انتقاد شده بود. این مساله متاسفانه مورد سوء استفاده برخی مغرضان قرار گرفت و به رسانه های آن سوی مرزها درز پیدا کرد.

اینکه هر فردی مجاز است که نقدها و نظر خود را بگوید، امری بدیهی است. اما در کدام شئون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی در دنیاست که رسانه ها نقشی تعیین کننده نداشته باشند.

بهنام محمودی در این باره به البرز ورزشی گفت: منظور من از آن صحبت برخی از رسانه ها بود. مجریان و گزارشگران تلویزیونی که به خود اجازه می دهند در همه امور والیبال اظهارنظر کنند. این در حالی است که والیبال ما و نسل امثال من مرهون حضور نویسندگان آگاه و متعهدی چون جمشید حمیدی، سیف ا... ترابی، جواد محتشمیان، خسرو کفیلی هستیم. من به شخصه جمشید حمیدی را پدر رسانه والیبال می دانم. معلم ورزشی است که تخصص والیبال گرفته است. حاضر هستم پشت سر این نسلی که عرض کردم نماز بخوانم. اینان گوهرهای کمیاب والیبال ما هستند. متاسفم که دوستان خبرنگار نتوانستند منظور مرا به درستی انتقال بدهند. من دیگر نمی خواهم رئیس فدراسیون والیبال شوم چون دیگر چالش های این بخش بیش از حد عمیق شده است. اما معتقدم که والیبال ما بدون حضور رسانه رشد نخواهد کرد. حرف من این بود که در کمیته فنی از مربیان لیگ های برتر و دسته یک استفاده کنند و این به هیچ وجه به معنی نفی پیشکسوتان عرصه رسانه نبوده و نیست. در بین خبرنگاران هم کارشناسان واقعی وجود دارند و نمی شود آنها را نادیده گرفت.

محمودی در خاتمه ضمن تایید احترام به جایگاه قلم به دستان ورزش والیبال تاکید کرد: والیبال کشور باید به دست خانواده والیبال اداره شود وگرنه تلاش ها بیهوده می ماند.

گفت و گو: حامد قاسمی عارف