جمعه دهم فروردین ماه

نصیری: منتظر مجوز وزارت ورزش هستیم

منتظر مجوز وزارت ورزش و جوانان برای برپایی رقابت‌های پلی‌آف فوتسال بانوان هستیم.

شیرین نصیری گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، مسابقات برگزار نشد. اکنون با اعلام ستاد مبارزه با کرونا و طبق نامه ارسال شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تیم‌ها می‌توانند از ۱۷ خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند و نخستین مسابقه نیز روز ۱۳ تیرماه انجام خواهد شد.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان افزود: منتظر پاسخ وزارت ورزش و جوانان هستیم تا کلیه مسابقات دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی و همچنین دیدارهای رده سنی و فینال مسابقات را آغاز کنیم. در واقع پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تیر ماه رقابت‌های باقی‌مانده را برگزار کرده و پانزدهمین دوره از بازی‌های لیگ فوتسال نیز به اتمام برسد.

سازمان لیگ فوتسال دیروز پیرو جلسه هم‌اندیشی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل  ۹۸-۹۹ در بخش زنان اعلام کرد که مسابقات دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده سنی و فینال مسابقات پس از اخذ مجوزهای لازم از سوی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به شرط انجام کلیه پروتکل‌های اعلام شده انجام شود.

تیم‌های سایپا تهران، هیات فوتبال خراسان رضوی، شرکت ملی حفاری ایران و مس رفسنجان باشگاه‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی پلی‍آف پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور هستند.