پنجشنبه نهم فروردین ماه
مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران: بچه ها با انگیزه کار می کنند

مانوئل مونتایا عملکرد لژیونرها را زیر نظر دارد

مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران از انگیزه بالای بازیکنان در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی گفت و ابراز امیدواری کرد با ادامه همین روند در نهایت تیمی قوی و با انگیزه راهی رقابت های قهرمانی آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی: مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران از انگیزه بالای بازیکنان در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی گفت و ابراز امیدواری کرد با ادامه همین روند در نهایت تیمی قوی و با انگیزه راهی رقابت های قهرمانی آسیا شود.

محسن طاهری، مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران گفت: خداروشکر دومین اردوی تیم ملی انسجام بیشتری از اردوی نخست دارد و همچنین بچه ها انگیزه بیشتری دارند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در نهایت تیمی قوی و با انگیزه را راهی رقابت های قهرمانی آسیا کنیم.

وی با اشاره به سطح آمادگی بازیکنان در دومین اردوی تیم ملی افزود: طبیعی است که بازیکنان چون تازه از لیگ به اردو ملحق شده اند، خسته باشند چون زمانی برای ریکاوری نداشتند با این حال با انگیزه کار می کنند. در حال حاضر روی آمادگی جسمانی بچه ها نمی توانیم کار کنیم چون در لیگ برتر حتما اذیت می شوند. اگر زمانی حس کنیم نیازمند کار بیشتری در این زمینه هستیم، حتما زمان و برنامه ای به این امر اختصاص خواهیم داد.

طاهری درباره برنامه های سرمربی تیم ملی در دومین اردوی تیم ملی نیز گفت: برنامه مانوئل مونتایا فرناندز در دومین اردوی آماده سازی، کار روی سیستم های دفاع باز است. همچنین روی تاکتیک های حمله هم متمرکز ایم

وی ادامه داد: همچنین امروز عصر و جمعه صبح دو بازی دوستانه با تیم ملی «ب» داریم و بنا داریم طی این دو بازی سطح پیشرفت بازیکنان را در سیستم هایی که مانوئل روی آنها متمرکز است، محک بزنیم و بسنجیم.

وی درخصوص لژیونرهای هندبال نیز بیان کرد: مانوئل مونتایا فرناندز بازی لژیونرها را رصد می کند و نظر مثبتی نیز روی عملکرد برخی لژیونرها دارد. برخی از لژیونرها هم قول داده اند در اردوی بعدی به تیم ملحق شوند

لازم به ذکر است اردوی آماده سازی تیم های ملی «الف» و «ب» این روزها در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال در حال برگزاریست.