شنبه یکم اردیبهشت ماه
مسابقات تنيس زير ١٢ سال غرب آسيا در اردن؛

تيم ملي تنيس نوجوانان با درخشش دختران ایران قهرمان شد

تيم ملي تنيس نوجوانان دختر ايران با غلبه بر لبنان عنوان قهرماني مسابقات زير ١٢ سال غرب آسيا را بدست آورد و تيم پسران نیز با غلبه بر اردن، صعودش به مرحله نهايي قهرماني آسيا در قزاقستان را قطعي كرد.

در  ادامه مسابقات تنيس تيمي زير ١٢ سال غرب آسيا در اردن ، تيم ملي تنيس دختران نوجوان ايران با غلبه بر لبنان ، عنوان قهرماني اين دوره از رقابت ها را به ارمغان آورد .

پيش از اين صعود دختران ايران به رقابت هاي قهرماني آسيا در قزاقستان هم قطعي شده بود.

تيم ملي تنيس پسران ايران هم با پيروزي ٢-١ در برابر اردن ، صعودشان به مرحله نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا در قزاقستان قطعي شد.

پسران در صورت پيروزي مقابل لبنان در ديدار فردا ، عنوان قهرماني را بدست خواهند آورد.

در  ديدار انفرادي اول مسابقه دختران ايران و لبنان ؛ فردخت  عليمي مقابل کایا چكيبان در دو ست با نتايج مشابه  ٦-١ پيروز شد.

در ديدار انفرادي دوم ؛ صبا خيرمنش ٢- ١  كارمن ماريا آذر را شكست داد.

با اين دو پيروزي ، برد ايران مقابل لبنان قطعي شد تيم ملي دختران نوجوانان كشورمان عنوان قهرماني اين مسابقات را بدست آوردند  و در حال حاضر مسابقه بخش دونفره در حال برگزاری است که نتیجه در نتیجه نهایی نهایی تاثیر نخواهد داشت.

در مسابقه بين تيم هاي ملي تنيس نوجوانان ايران و اردن ؛ در ديدار انفرادي اول ، سروش معدنيان مقابل تالا شاتارا  به پيروزي دو بر صفر در نتايج (٦-٣) و (٦-٤) رسيد .

در ديدار انفرادي دوم ؛ كيارش صادقي مقابل امير جابر  دو بر صفر در نتايج مشابه (٦-٢) شكست خورد.

سرنوشت بازي ايران پس از تساوي يك بر يك به بازي دونفره رسيد كه تيم دو نفره كيارش صادقي و فربد ایمانی موفق به پيروزي مقابل تيم دو نفره اردن در دو ست با نتايج (٧-٥) و (٦-٤) شدند.

بدين ترتيب، اين مسابقات با قهرماني دختران ايران در غرب آسيا همراه بود و فردا تيم پسران هم با غلبه بر لبنان عنوان قهرماني را به ارمغان مي آورد.