جمعه دهم فروردین ماه

گلاره ناظمی نماد داوران زن ایرانی است

گلاره ناظمی بار دیگر در صحنه فوتسال جهان مطرح شد. او امروز در فینال مسابقات جام جهانی ایفای نقش می کند .

دیدار تیم های ملی فوتسال پرتغال و آرژانتین روز یکشنبه ۱۱ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ در مرحله فینال برگزار می‌شود که نورالدين بوكايف از قرقيزستان به عنوان داور اول، حسن حسن محمد از مصر به عنوان داور دوم، كريستوفر سينكلار از نيوزلند و گلاره ناظمي از ايران به عنوان کمك داور این دیدار قصاوت خواهند کرد.

جورج ويكلنز از آمريكا نیز به عنوان داور رزرو در این دیدار حضور دارد.

فدراسیون فوتبال، حضور گلاره ناظمی به عنوان اولین بانوی ایران و جهان که در فینال جام جهانی قضاوت می‌کند را به ایشان و جامعه بزرگ فوتسال و فوتبال ایران تبریک گفته و برای سرکار خانم ناظمی آرزوی موفقیت دارد.

سلطنت نوروزی، داور بین المللی فوتبال در این باره به البرز ورزشی گفت: حضور خانم گلاریا ناظمی در عرصه های بین المللی موفقیت همه بانوان فوتبال ماست. فرقی نمی کند بازیکن و مربی و داور باید با هم رشد کنند.

نوروزی که خود را برای قضاوت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان آماده می کند، پیش تر مسابقات مهمی چون جوانان آسیا و مقدماتی المپیک را قضاوت کرده بود. وی روز 22 مهرماه راهی قرقیزستان می شود. اما می گوید شرایط فوتبال و فوتسال در بانوان کاملا با هم متفاوت است و ما با اینکه داوران خوبی در این بخش داریم، تاکنون نتوانستیم داور همتراز گلاره ناظمی و زری فتحی را معرفی کنیم.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب