پنجشنبه سی ام فروردین ماه

جزیده: بداخلاقی نکنیم

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به تیم جوانان بازیکنان مستعدی را در اختیار دارد، اشاره می کند که فراموش نکنیم دو مسابقه 5 گیمه را با اختلاف دو امتیاز واگذار کرده است. اما طوری رفتار می کنیم که انگار در ورزش همیشه برد است و نباید باخت.

عظیم جزیده با بیان این مطلب اضافه می کند: برخی ها طوری رفتار می کنند که گویا بازیکنانش بچه های این آب و خاک نیستند و مربی بیگانه ای بالای سر تیم قرار دارد. در صورتی که برای جوانان باید صبوری کرد و تحمل شکست را داشت.

وی که دستیار بهروز عطایی در جام ملت های آسیا بود، با اشاره به رفتار بسیار عالی ژاپنی ها بعد از شکست به ایران آنقدر عالی بود که امیدواریم روزی در کشور ما هم چنین فرهنگی جاری شود. بهروز عطایی یکی از تاپ ترین مربیان ایرانی است و باید مورد حمایت قرار گیرد. این حرف را نه به خاطر اینکه دستیار وی بودم بله طول تاریخ ورزش والیبال هرگز علیه مربیان ایرانی سخنی به زبان نیاورده ام. چرا که معتقدم فردایی هم در کار است و باید چشم در چشم هم بگذاریم.

جزیده می افزاید: چند روز اخیر برخی رفتارها و گفتارها را دیدم، واقعا متاسفم شدم. این چه برخوردی است که با همدیگر می کنیم. متاسفانه در این بین برخی بداخلاقی های رسانه ای هم آب را گل آلود کرده است. ما باید دست به دست هم بگذاریم تا ورزشکاران ما با ذهنیتی عالی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند. آقای بهروز عطایی در جام ملت ها تیمی را که در المپیک در لیگ ملت ها ناکام مانده بود، ذهنیت و آرامش جدیدی داد. ولی متاسفانه ما خیلی زود فراموش می کنیم که از کجا به کجا می رسیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی